نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

خواب های تعبیر نشده ی آقای علیرضا نوری زاده


خواب های تعبیر نشده ی آقای علیرضا نوری زاده

مطلع شدیم  که در یکی از جلسات  باز هم بی حاصل اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، آقای نوری زاده هم حضور داشته و ضمن ابراز خشم شدید خود از عدم پیوند اپوزیسیون رنگارنگ ، اظهار عقیده کرده است که عدم توفیق گروه های اپوزیسیون ایرانی در اتحاد عمل وتشریک مساعی، از بی تجربگی و نپختگی آن ها است که گویا این مانع مهم با عمل به توصیه ی حکیمانه و مدبرانه ی  آقای نوری زاده مقدور و میسر است.
معنی خودمانی این پیشنهاد آقای نوری زاده آن است که دیگرانی که از نظر او بری از تجارب سیاسی هستند ، باید که پیشوائی و هژمونی او را پذیرفته تا موفق به ایجاد صفوف متحد و انجام مبارزات موثر تری گردند که تاکنون قادر به انجام این مهم نبوده اند.
آقای نوری زاده در قسمتی از سخنان خود، صراحت لهجه وصداقت ! بیشتری نشان داده و گفته است که انجام تاکتیک هایی که درسوریه و برمه مهم وعملی و مفید بوده اند، برای اپوزیسیون ایرانی هم مفید بفایده است.
ایشان با جنایات هولناکی که بدنبال سرنگونی حکومت غیر متعارف قذافی در لیبی شد ، خجالت کشیده تا مستقیما به هدف زده و خواستار انجام آن چنان اقدامات مجرمانه وخائنانه ای باشد که درلیبی انجام گرفت و مردم آن جا را گرفتار حکومت های متعدد ، وحشی و ملوک الطوایفی  کرد.
آقای نوری زاده از جمله کسانی است که بارها از سکولاریزم طرفداری نموده ولی وقتی که منافع مشکوک ایشان و شرکاء ایجاب می کند، سکولاریزم را به کناری انداخته و خواهان متشکل شدن القاعده و مشابهین و به دست گرفتن قدرت در کشورهایی است که لااقل در مبارزه با القاعده و... کارنامه ی  قابل قبولی دارند.
آیا چنین نسخه ای برای عربستان و دیگر حکومت های پادشاهی منطقه هم پیچیده می شود و اگر جواب منفی است  که متاسفانه این گونه است ، چرا؟
ایشان در کنار اعتقادات سلطنت طلبانه ای که در گذشته داشتند، به مرض " زندگی در مهاجرت – که بعضی ها بدان دچار می شوند " هم مبتلا شده و بدون اطلاع از سطح بالای دانش سیاسی کوشندگان سیاسی داخل کشور ، مجبور به توهین به شعور آنان شده و به آن ها توصیه می کند که موکل امثال او باشند تا او هم به کمک قدرت های اسرار آمیز جهانی و ارتجاع منطقه، حکومتی مانند حکومت لیبی را در ایران مستقر سازند !
متاسفانه آقای نوری زاده  فرسنگ ها از حقایق و واقعیت ها دور هستند و با این اظهار نظرهای سطحی ، اعتبار ژورنالیستی خود را در کنار اعتبار سیاسی سابقا از دست رفته خود ، خیلی ارزان درمعرض فروش می گذارند.

گروهی از کنشگران مسائل ایران درداخل کشور
16 اسفند ماه 1390 خورشیدی

هیچ نظری موجود نیست: