نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه

جهت اطلاع و کسب اطلاع. آقای شهیدی فر پاریس خوش گذشت؟

جهت اطلاع و کسب اطلاع. آقای شهیدی فر پاریس خوش گذشت؟

من هیچ علاقه ای به ورود به حوزه های حساسی آکنده از قضاوت و صدور حکم پیرامون افراد ندارم. به هر روی ساحتیست به غایت نیازمند به عطف ظرافت و دقت و احساس و ابراز تخلق به مبانی کلی و پذیرفته شده اخلاقی.
اما چندی پیش بالعینه شاهد ماجرایی بودم که اینک را استثنایی کرد جهت دخول به این حوزه.

جمعه پنجم فوریه جلسه ای به همت انجمن گفتگو و دموکراسی پیرامون بررسی ماهوی و قیاسی رویدادهای اخیر تونس و مصر و جنبش سبز ایران با شرکت تعداد زیادی از ایرانیان مقیم پاریس در سالن آژکا برگزار شد.
در میانه جلسه، چند تن از ما متوجه چهره آشنای یکی از شرکت کنندگان شدیم. بله محمدرضا شهیدی فر، مجری با سابقه و شهره سیمای جمهوری اسلامی به همراه سه تن دیگر که مشخصا یک افغان در مقام فیلمبردار، یک تن آنگونه که خود اذعان کرد در مقام تهیه کننده و دیگری احتمالا از عوامل فنی در قالب یک تیم رسانه ای مشغول ضبط و فیلمبرداری از چهره شرکت کنندگان در مراسم بودند. 
در همین گاه ها بود که یکی از اعضای این تیم در واکنش به عکسبرداری یکی از دوستان عکاس خبری از وی خواست تصویری از ایشان و دوستانش نگرفته و منتشر نکند و با لحنی تهدید آمیز اعلام کرد موضوع را پیگیری خواهد کرد.
پس از اطلاع، موضوع به مسئولین جلسه منتقل گشت و مسئول خطاب به حضار چند و چون ماجرا را مختصر و مفید آنرا اعلام کرد.
محمدرضا شهیدی فر به سرعت جلسه را ترک کرد، اما تصویربردار و تهیه کننده در سالن همچنان حضور داشتند.
آنچه برای ما نه تازه اما جالب بود، تصویر برداری نخستین و بصورت مشخص و زوم شده از فعالین سیاسی مدنی و روزنامه نگاران تازه جلای وطن کرده توسط این گروه بود که شمایش دیر گاهیست نخ نما و اهدافش نیز بر کسی پوشیده نیست و نهادهای پشتیبان چنین حرکت هایی نیز بر همگان معلومست.

بر این اساس علی رغم تهدیدهای جناب تهیه کننده و یکی دیگر از عوامل تیم مذکور که خود را میهمان یکی از شرکت کنندگان معرفی کردند، تصمیم گرفتم تصاویری از شخصی که خود را رسما تهیه کننده صدا و سیما اعلام می کرد و به همت دوست عکاس خبری مان شکار شد در این وبگاه منتشر کنم و از مخاطبان از جمله دوستان صدا و سیمایی بخواهم هویت واقعی ایشان را شناسایی کنند و اطلاع دهند.
این را هم در پایان باید ذکر کنم از اینکه مجبور بودم حقارت محمدرضا شهیدی فر را که همیشه یه عنوان یکی از مجری های موفق و دوست داشتنی می شناختمش ببینم برای خودم متاسف بودم و هستم.

محمدرضا شکوهی فرد




شخصی که خود را عاقبت تهیه کننده صدا و سیما معرفی کرد

محمدرضا شهیدی فر مجری نام آشنا و تا دیروز خوش چهره سیمای جمهوری اسلامی

هیچ نظری موجود نیست: