نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه

یس قوه قضائیه : برخورد پلیس انگلیس با مردم نقض آشكار حقوق بشر است

رئ



ایسنا :‌ رئیس قوه قضاییه وقوع حوادث اخیر در انگلستان را نمونه‌ای آشكار از رفتار تناقض‌آمیز غربی‌ها در برخورد با مساله حقوق بشر دانست و گفت: نخست‌وزیر انگلیس با اراذل و اوباش خواندن تظاهر‌كنندگان در كنار برخوردهای به شدت خشونت‌آمیز پلیس، به خوبی نگاه دوگانه خود به مسایل حقوق بشری را نشان داد.

صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تاكید بر اینكه نحوه برخورد دولت و سیستم قضایی و پلیس انگلیس با تظاهركنندگان این كشور توجه همه جهانیان را به سوی خود جلب كرد، افزود: همه جهانیان نحوه برخورد خشونت‌آمیز پلیس با تظاهر‌كنندگان، نحوه قضاوت و نیز اظهارنظرهای مسئولان این كشور درباره اراذل و اوباش دانستن مردم تظاهركننده انگلیس را دیدند. واقعا اگر این نحوه برخوردها در كشور ما رخ می‌داد چه انعكاسی در مطبوعات و رسانه‌های غربی پیدا می‌كرد؟

وی به فتنه سال 88 اشاره و اظهار كرد: در جریان فتنه 88 همه شما مشاهده كردید كه غربی‌ها چطور مسائل را منعكس می‌كردند. شخصی در آن آشوب‌ها كشته شد كه تا به آخر هم معلوم نشد به دست چه كسانی كشته شده و حتی احتمال اینكه در جریان آن مساله دخالت مستقیم آشوبگران و در نهایت دخالت خود غربی‌ها در كار بوده، وجود دارد اما دیدید غربی‌ها علیه جمهوری اسلامی چه جنجالی راه انداختند كه بگویند جمهوری اسلامی ایران با شهروندان خودش این‌طور برخورد می‌كند. در مقابل در آشوب‌های انگلیس در طول دو سه روز شش نفر كشته شدند اما ندای سازمان‌های حقوق بشری بلند نشد.






هیچ نظری موجود نیست: