نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

نگرانی روزنامه کیهان از ادامه


این روزنامه در شماره روز یکشنبه (۱۲ تیر) خود نوشته است: «استراتژیست‌های جنگ نرم و کودتای مخملی گفته‌اند که باید از شیوه رزمی جوجیتسو بهره برد و از نیروی حریف علیه خود او استفاده کرد.»


کیهان در ادامه نوشته که «هر دولتمرد و نماینده مجلس یا هر گوینده و نویسنده‌ای که اسباب غبار آلودگی فضا، مشتبه شدن باطل به عنوان حق برای مردم و دراز شدن زبان معاندان علیه جبهه حق را فراهم می‌کند، قطعه‌ای از قطعات جورچین (پازل) دشمن را سرجای خود می‌چیند.»


این روزنامه در ادامه آورده است: «شبکه رسانه‌ای و تحلیلی وابسته به ناتوی فرهنگی، زرادخانه شلیک خود را اغلب از میان رفتار‌ها و گفتار‌ها و نوشتارهای فاقد مسئولیت‌شناسی و دوراندیشی و موقعیت‌شناسی تأمین می‌کند.»


به نوشته کیهان «برخی رفتار‌ها در حوزه دولت و مجلس و نیز در حوزه نقد و رسانه و تریبون، دلالت بر این معنا می‌کند که فاعل فعل یا گوینده سخن اصلاً به اثری که فعل یا قول و مصاحبه او در عرصه عمومی و رسانه‌ای برمی‌انگیزد و تحلیلی که بر آن بار می‌شود، توجهی ندارد یا اساساً در این باغ نیست که چه نتیجه و تحلیلی از کرده یا گفته او به افکار عمومی پمپاژ می‌شود.»


یادداشت این روزنامه یک روز پس از آنکه محمود احمدی‌نژاد در یک سخنرانی به طور تلویحی فرماندهان سپاه را «برادران قاچاقچی» نامید٬ منتشر می‌شود.


در دو ماه گذشته و پس از علنی شدن تنش‌ها میان خامنه‌ای و احمدی‌نژاد٬ هواداران دو طرف افشاگری‌های قابل توجهی علیه یکدیگر داشته‌اند.


هرچند علی خامنه‌ای در فروردین ماه امسال از مسئولان خواسته بود اختلافات خود را علنی نکنند٬ اما این توصیه مانع از آن نشد که افشاگری‌های سیاسی٬ اقتصادی و اجتماعی در چند ماه گذشته متوقف شود.

هیچ نظری موجود نیست: