نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۳, سه‌شنبه


دیگر دخالت در اشرف موضوعیت ندارد


علی ناظر




امروز در سایت همبستگی ملی – وابسته به مجاهدین خلق، گزارشی از یک تومار خطاب به ملل متحد، که توسط ساکنین اشرف امضا شده بود، منتشر شد.




در این تومار بر یک نکته تأکید شده است: آنها خواهان دخالت ملل متحد برای حفاظت از اشرف هستند. در ترم «تا فرجام نهایی» در این گزارش نیامده است، و بر « استقرار تیم دائمی ناظر ملل متحد در اشرف» تأکید شده است، هر چند که این درخواست را «به منظور دستیابی به یک راه حل دراز مدت و صلح آمیز و مورد قبول همه طرفها» ارزیابی کرده است.


به زبانی دیگر آنها تصمیم خود مبنی بر ماندگاری «دائمی» در اشرف را اعلام کرده، و به نظر نگارنده، امور اشرف از این پس موضوعی است که دیگر نباید مورد سوال غیر مجاهدین قرار بگیرد.


آنها فرزند خلق هستند، اما «فرزند» هم زمانی می رسد که تصمیم خود را می گیرد، و «مام وطن» باید «فرزند» را به حال خود رها کرده و بدی ها و خوبی هایی که برای «فرزند» پیش خواهد آمد را به خود او بسپارد.


برای آنها سلامت و بهزیستی آرزو می کنم، و به این «اعلام مسئولیت برای آنچه پیش خواهد آمد» احترام می گذارم، هرچند نه به استراتژی ارتش آزادیبخش باور داشته ام، و نه تعریف «اشرف کانون استراتژیک» هنوز برایم روشن شده است.


علی ناظر


13 اردیبهشت 1390

هیچ نظری موجود نیست: