نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

ولتیماتوم دستگاه قضایی به بزرگ‌ترین قاچاقچی سوخت کشور(قاچاق ۱٣٠ میلیون لیتر سوخت و با بیست میلیارد تومان بدهی بانكی) : ترا خدا بیا خودت را به ما تسلیم کن

اولتیماتوم دستگاه قضایی به بزرگ‌ترین قاچاقچی سوخت کشور(قاچاق ۱٣٠ میلیون لیتر سوخت و با بیست میلیارد تومان بدهی بانكی) : ترا خدا بیا خودت را به ما تسلیم کن
جــر با گذشت ماهها از اعلام شناسایی بزرگترین قاچاقچی سوخت کشور، و عدم دستگیری وی از سوی مراجع ذیربط و اعلام برخی منابع مبنی بر خروج وی از کشور رئیس كل دادگستری استان بوشهر گفت: در صورت عدم حضور متهم اصلی بزرگ‌ترین پرونده قاچاق سوخت كشور، شركت پرنده آبی بوشهر (متهم به قاچاق سوخت) ضبط می‌شود ( ضبط یک ساختمان با تعدادی میز و صندلی).

به گزارش فارس، حیدر بحرانی جمعه شب طی نشستی خبری در ارتباط با آخرین وضعیت (ه ـ پ) متهم بزرگ‌ترین قاچاقچی سوخت كشور اظهار داشت: نفر اصلی این پرونده متهم به قاچاق حدود دو میلیون و 200 هزار لیتر سوخت است و پرونده نیز در حال اجراست و چنانچه متهم در موعد مقرر در دادگاه حاضر نشود، شركت قاچاق كننده سوخت ضبط می‌شود. ( پ ا : متهم یکبار در دادگاه حضور داشته ولی دادگاه به وی فرصت داده بود که پولهای بالا کشیده را پس بدهد!)

وی افزود: هر چند وكیل این متهم اخیرا مراجعه كرده و عنوان داشته كه موكلش را به زودی در دادگاه حاضر می‌كند، اما اگر متهم حاضر نشود حكم را اجرا می‌كنیم.

رئیس كل دادگستری استان بوشهر با بیان اینكه متهم اصلی پرونده را ممنوع الخروج كردیم، تصریح كرد: به ایشان توصیه می‌كنیم بهتر است در دادگاه حاضر شود و حقوق دولت را پرداخت و خود را از بلاتكلیفی نجات دهد.

بحرانی در ارتباط با دیگر پرونده‌های مهم در استان بوشهر گفت: به منظور رسیدگی سریع به پرونده‌های مهم با تشكیل كمیته‌ای در اداره كل دادگستری استان، در صورت رسیدگی صحیح به پرونده و فراهم بودن ابزارهای لازم، رأی كمتر از یك ماه صادر می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با پرونده اختلاس 23 میلیارد ریالی از بانك تجارت در بوشهر اظهار داشت: این پرونده همچنان در جریان است و مجرمان اصلی آن در زندان هستند و بخشی از اموال آنان هم شناسایی شده و در تلاش هستیم اموال آنان را در قبال پول‌هایی كه از دست رفته به نفع بانك مصادره كنیم.

بحرانی تصریح كرد: در حوزه‌هایی كه از نظر امنیتی حساسیت بالایی وجود دارد و افراد باسابقه مجددا جرمی مرتكب می‌شوند درخواست كردیم این افراد تبعید یا شلاق زده شوند.

گفتنی است چند ماه پیش رسانه های خبری و رسمی کشور اعلام کرده بودند در پی عدم پیگیری معوقه های بانکی توسط نهادهای مسئول کشور، یك قاچاقچی سوخت یارانه ای كه بزرگترین شبكه شناخته شده قاچاق سوخت به خارج از كشور را هدایت می كرد، پس از قاچاق ۱٣٠ میلیون لیتر سوخت و با بیست میلیارد تومان بدهی بانكی به همراه خانواده اش و درآمد حاصل از قاچاق سوخت از كشور گریخت.

سایت آینده به نقل از روزنامه خراسان نوشته بود: این فرد به نام «ه.پ» ٣٧ ساله كه تحت پوشش شركتی تحت عنوان«....» به فعالیت چند لایه در زمینه قاچاق سوخت یارانه ای به خارج از كشور مشغول بوده، پس از مشخص شدن موضوع و پی گیری برخی نهادها، به همراه همسر و دختر ده ساله اش از كشور گریخته است. گفته می شود «ه.پ» میلیاردها تومان از درآمدهای حاصل از قاچاق سوخت یارانه ای به خارج از كشور را نیز به همراه خود از كشور خارج كرده است.

هیچ نظری موجود نیست: