نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

گزارشگران: این چهره ها را برای فردای پیروزی مردم ایران بخاطر بسپارید




تردیدی نداشته باشید! اینها که می بینید تمامی از دستهایشان خون میچکد و از چشمانشان کینه به فرزندان پاک و آگاه کشورمان شعله می کشد. قتل و غارت و چپاول را بنام قانون زمینی و وحی آسمانی پیشه خود کرده اند و خواهند کرد. ته ریش عمومی آنها نه نمایانگر قداست و پاکباختگی و خدمت به ملت و میهن که ابزار اندوختن سرمایه و دفاع از آن حتی به قیمت اعدام جوانان و فرهیختگان و به گستردگی دزدیدن نان از سفره کارگران و بزندان و سیاهچال انداختن نمایندگان آنان است. نه در رنج بلکه بدنبال گنج, خود فروخته اند و دیری نخواهد پائید که در برابر دادگاههای مردمی خواهند نشست و حدیث درهم شکستن استخوانهای مخالفین سیاسی خود را بازگوئی خواهند کرد.
برچیده باد بساط ستم و دیکتاتوری
گزارشگران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشتستان،. سرهنگ یدالله مرادی
فرمانده ناحيه مقاومت شهيد بهشتي بسیج و که در زمان عملیات مرصاد فرماندهی گردان مسلم لشگر ‌٢٧ محمد

معاون اجتماعي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي سردار بهمن کارگر از فرماندهان سابق نیروی هوایی سپاه که ابتدا مسئول اداره نظام وظیفه گردید و هم اکنون معاون نیرو می باشد . گفتنی است برادر نامبرده سرهنگ قاسم کارگر از فرماندهان سابق لشگر 27 سپاه و از فرماندهان فعلی قرارگاه ثارالله ( فرمانده ناحيه مقاومت شهيد بهشتي ) می باشد و در سرکوب مردم به واسطه هماهنگ نمودن لباس شخصی ها با قرارگاه نقش عمده ای دارد. 
فرمانده بسيج زرند
سرهنگ 'اكبر يزدي زاده
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردوئی،راهیان نور وگردشگری بسیج
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی هاشم
سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی
سرهنگ فضیلت پناه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول
سرهنگ پاسدار محمد ناظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل
سردارجليل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل
فرمانده سپاه ناحیه عشایری سرهنگ پاسدار منوچهر قلی زاده


هیچ نظری موجود نیست: