نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

۱۹,۱۰,۱۳۸۹
nazaninkhosroani_101231
کلمه -
متاسفانه به ما اعلام شده است ملاقات های آتی ما با دختر دربندمان منوط به این خواهد بود که در مورد وضعیت نگهداری، شرایط جسمی و نتایج پیگیری های متاسفانه بی حاصل خود سکوت کتیم و این در حالی است که در مورد سرنوشت و تکلیف دخترمان و عناوین احتمالی اتهام وی نیز، هیچ خبر، علامت و نشانه ای به ما داده نمی شود.
مادر نازنین خسروانی با نوشتن نامه ای خطاب به تعدادی از مراجع تقلید، آیات عظام وحید خراسانی، شبیری زنجانی، بیات زنجانی، صانعی، گلپایگانی، سیستانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، شاهرودی، موسوی اردبیلی و امینی ضمن اظهار نگرانی شدید در باره وضعیت فرزند زندانی اش از آنها طلب کمک کرده است.این نامه سه روز پیش تحویل دفتر اغلب این مراجع در قم شده است.
به گزارش کلمه، متن این نامه به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ یَا قَوْمِ اعْمَلُواْ عَلَى مَکَانَتِکُمْ إِنِّی عَامِلٌ فَسَوْفَ تَعْلَمُونَ مَن تَکُونُ لَهُ عَاقِبَهُ الدِّارِ إِنَّهُ لاَ یُفْلِحُ الظَّالِمُونَ (سوره مبارکه انعام- آیه ۱۳۵)
حضرات آیات عظام و مراجع معظم تقلید
با سلام
نباید می آمد آن روزی که با وجود ملجاء امید و کانونِ پناهی چون بیوت و جوار و سایه روحانیون شریف و مراجع عظام تقلید، ستمی بر خانواده ای از مسلمانان برود و دادخواهی آن بر زمین بماند و اکنون افسوس که خانواده ما در چنین موقعیتی قرار گرفته است. پناه بر خدا و شکایت به شما آیات عظام می آوریم از ظلمی که بر ما می رود.
مراجع عالیقدر
هفتاد روز است که دختر جوان ما، نازنین خسروانی، روزنامه نگار در منزل دستگیر شده است . پس از دو ماه پیگیری و مراجعه روزانه به مراجع مختلف قضایی و زندان اوین و … و پذیرش و تحمل بسیاری تحقیرها و توهین ها، او را نحیف و رنجور، با لباسی نامناسب به مدت بیست دقیقه ملاقات کرده و با مشاهده وضعیت ظاهری وی و بویژه با توجه به سابقه بیماری دخترمان بیش از پیش نگران شرایط نگهداری وی شدیم. در این ملاقات کوتاه، متاسفانه خبردار شدیم که وی، دو بار در ایام بازجویی، به علت عدم ارائه داروهای مربوط به بیماری قلبی اش، به درمانگاه اوین منتقل شده است و این در شرایطی است که حتی از دادن لباس های گرم به وی ممانعت شده و او بالاجبار و با وجود برودت شدید هوا سلول خود را بدون تن پوش مناسب تحمل می کند.
متاسفانه به ما اعلام شده است ملاقات های آتی ما با دختر دربندمان منوط به این خواهد بود که در مورد وضعیت نگهداری، شرایط جسمی و نتایج پیگیری های متاسفانه بی حاصل خود سکوت کتیم و این در حالی است که در مورد سرنوشت و تکلیف دخترمان و عناوین احتمالی اتهام وی نیز، هیچ خبر، علامت و نشانه ای به ما داده نمی شود.
غرض از این تصدیع، هم دادخواهی و هم تمنای مداخله خداپسندانه بر مبنای اهتمام به امور مسلمین از سوی آن بزرگواران است. در شرایطی که نباید به علل سیاسی و با برچسب هایی ادعایی از قبیل اتهام امنیتی، فرزندان این سرزمین را حتی بدون داشتن عقاید متفاوت به کنج سلول های انفرادی برده و بیش از دو ماه در موقعیت های غیر قابل تصور به حبس بکشند، اما با تاسف فراوان چنین می شود و پس از آنکه بهانه نگهداری در شرایط انفرادی به علت بازجویی و بیم تبانی و امثال اینها با وجود اتمام بازجویی ها بلاموضوع می شود، این جوانان و از جمله دختر ما بی هیچ توضیحی در زندان نگاه داشته می شوند .
حضرات آیات عظام و مراجع گرانقدر تقلید
به عنوان آخرین ملجاء مسلمین، عنایت و توجه شما بزرگواران را مسئلت داریم تا حال که مراجع رسمی پاسخگوی موضوع نیستند، مرهمی بر دل مادران نگران و خانواده های بلاتکلیف بگذارید.
خداوند سایه عالمان دین را بر سر مسلمانان استوار نگه دارد.
اعظم افشاریان، مادر نازنین خسروانی

هیچ نظری موجود نیست: