نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ دی ۱۷, جمعه




17دی.مصاحبه پورنوگرافيک يک استاد«ولايی»:حجاب سبب گرم شدن غريزه جنسی و رشد انگيزه جنسی /ارضاء غريزه جنسی در خانه های 20-10 متری نه در خيابان/«انگيزه جنسی» و «خودنمايی جنسی»، عامل اعتراضات سال گذشته... 

سحام نيوز
ابراهيم فياض استاد دانشگاه امام صادق مي‌گويد که حجاب «تخيل جنسی» انسان‌ها را تحريک مي‌کند و «محرک‌های جنسی» عامل حوادث سال گذشته در ايران بوده است!

فياض در گفت‌وگو با ماهنامه «پگاه حوزه» گفته است در تظاهرات سال گذشته مخالفان دولت، زنانی «به شدت اروتيک» حضور داشتند که منظور نهايی آنها «آزادی روابط جنسی» بود!

اين استاد دانشگاه همچنين از اعتراض‌های به نتيجه انتخابات نيز با عنوان «جنگ نرم جنسی» ياد کرد و اظهار داشته که در جريان انتخابات رياست‌جمهوری دهم، برخی نامزد‌های «معارض» به دنبال «خودنمايی جنسی» رفته بودند!

به گفته وی پس از حوادث انتخابات سال گذشته «کشف حجاب در جامعه بيشتر شده؛ مثلا در عروسي‌ها زنان با لباس‌های کوتاه و يا بي‌حجاب بيشتر شده‌اند که اين نشان از رخ دادن يک انقلاب در بعد اخلاقی و جنسی دارد.»

فياض در بخش ديگری از اين گفت‌وگو از حجاب به عنوان يک «فرهنگ جنسی» نام برده و گفته است: «حجاب سبب گرم واقع شدن غريزه جنسی در سطح يک جامعه و هدايت ارضای آن در قالب خانواده مي‌شود.»

به گفته اين استاد دانشگاه «حجاب سبب رشد انگيزه جنسی در جامعه و نيز رشد نشاط جامعه اسلامی مي‌شود، بدون آنکه به سستی و لهو و لعب دچار شود.»

وی همچنين از نبود يک چهارچوب «اجتماعی مشروع» برای ارضاء غرايز جنسی در ايران انتقاد کرده و گفته است: «بايد بدانيم که غريزه جنسی را در خيابان نمي‌توان ارضاء کرد.»

آقای فياض افزوده که پيش‌تر به دولت پيشنهاد کرده بود «به صورت انقلابی خانه‌های ده متري، بيست و سی متری» بسازد تا مانع «انقلاب جنسی» در ايران شود.

وی پيش‌بينی کرده که اگر جامعه با اين شرايط پيش برود در چند سال آينده در ايران «انقلاب جنسی» رخ خواهد داد.

اظهارات اين استاد دانشگاه در شرايطی ايراد مي‌شود که مقام‌های جمهوری اسلامی بارها رهبران مخالف دولت را به ترويج «بي‌حجابی» در جريان حوادث سال گذشته متهم مي‌کنند.

محمد شعبانی يک مقام دانشگاه امام حسين پيش‌تر ادعا کرده بود «زنان بدحجاب» در جريان حوادث سال گذشته هفته‌ای سه هزار دلار برای بي‌حجابی پول مي‌گرفتن
د!

17 دی 1389    

هیچ نظری موجود نیست: