نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

پخش کاندوم جهت تجاوز بی دردسر به زندانیان جوان *صدور حکم زندان برای یک شهروند سقزی

*

پخش کاندوم جهت تجاوز بی دردسر به زندانیان جوان

خبرگزاری هرانا – مسئولین زندان رجایی شهر بین زندانیان شرور که به زندانیان جوان و تازه وارد تجاوز جنسی می کنند کاندوم پخش کردند.
بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران(هرانا)، مسئولین زندان رجایی شهر با حذف صورت مسئله اقدام به پخش کاندوم بین زندانیان شرور سالن 11 بند 4 برای ممانعت از انتشار بیماری های مقاربتی از جمله هپاتیت و ایدز در بین زندانیان پرداختند.
گفتنی است، زندانیان شرور همواره با حمایت مسئولین فاسد زندان به زندانیان سالن 12 که محل نگهداری زندانیان جوان است شبانه مراجعه کرده و به ایشان در قبال تهیه مواد مخدر و یا با تهدید تجاوز میکنند.

صدور حکم زندان برای یک شهروند سقزی

آژانس خبری موکریان : یک شهروند اهل سقز به نام احمد احمدپور توسط دادگاه انفلاب اسلامی سقز به زندان محکوم شد. سید وفا حسینی وکیل این شهروند در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری موکریان، ضمن تأیید این مطلب اظهار داشت : شعبه اول دادگاه انقلاب سقز احمداحمدپور را به اتهام همکاری با احزاب غیر قانونی به 18 ماه حبس محکوم نموده بود، که این حکم در دادگاه تجدید نظر استان کردستان به شش ماه حبس قطعی کاهش یافت . گفتنی است این شهروند که سال گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شده بود، هم اکنون در زندان مرکزی سقز دوران محکومیت خود را سپری می نماید.

هیچ نظری موجود نیست: