نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

نصرالله:بخش اعظم بازسازی به کمک ايران صورت گرفته است


دبيرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود تاکيد کرد: جنگ 33 روزه ويرانه های زيادی در لبنان برجای گذاشت و بسياری از آنها تا کنون با کمک ايران بازسازی شده اند.

نصرالله:بخش اعظم بازسازی به کمک ايران صورت گرفته است:ساخت نيمی از 19980 خانه ويران شده، 121300 خانه آسيب ديده و غرامت 44700 خانواده،پروژه های بزرگراه، مدرسه، بيمارستان.

خبرگزاری مهر: دبيرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود تاکيد کرد: جنگ 33 روزه ويرانه های زيادی در لبنان برجای گذاشت و بسياری از آنها تا کنون با کمک ايران بازسازی شده اند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار و پرس تی وي، سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان با تقدير از نقش ايران در دوران پس از جنگ 33 روزه در بازسازی لبنان گفت: ما هزينه های ساخت و ساز و ويرانه های جنگ را به مردم پرداخت کرده ايم، در اين مدت نيمی از حدود 19 هزار و 980 خانه ويران شده در سراسر لبنان و 121 هزار و 300 خانه که آسيبهايی را در طول جنگ ديده اند، تعمير شده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنين حدود 44700 خانواده غرامت ناشی از ويرانه های جنگ و هزينه های بازسازی را دريافت کرده اند. به گفته وی بخش اعظم بازسازی با کمک مالی و حمايتهای ايران صورت گرفته است.

به گفته وی در اين سالها حزب الله علاوه بر ساخت منازل ويران شده در ساخت پروژه های عظيم از قبيل بزرگراهها، مدارس و بيمارستانها با ايران همکاری داشته است و در اين بين ايران تمامی امکانات خود را برای کمک به لبنان بسيج کرده است.

دبيرکل حزب الله خاطرنشان کرد: هزينه های بازسازی و پرداخت غرامت به قربانيان جنگ سنگين بوده و پرداخت آن بدون کمک و همکاری کشورهايی مانند ايران ممکن نبود.

وی در بخش ديگری از سخنان خود از رئيس جمهوری سوريه تقدير کرد و اظهار داشت: سوريه موضع قابل تقديری در برابر مقاومت لبنان داشته است.

سيد حسن نصرالله همچنين از سفر رئيس جمهوری ايران طی روزهای آينده به لبنان خبر داده و از آن استقبال کرد.

هیچ نظری موجود نیست: