نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

محكوميت معاون سابق استاندارتهران به اتهام اختلاس به حبس، شلاق، انفصال دائم از خدمت و جزاي نقدي


ایلنا: معاون سابق استانداري تهران به اتهام اختلاس و اهمال و تفريط در انجام وظيفه به تحمل چهار سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به مبلغ يازده ميلياردو پانصدو سي ميليون ريال درحق صندوق دولت و انفصال دائم ازخدمات دولتی و رد مبلغ هفتصد و شصت وپنج ميليون ريال درحق استانداری تهران و 74 ضربه شلاق محكوم شد.
به گزارش ايلنا ، مسعودی مقام مستشارشعبه 68دادگاه تجدید نظراستان تهران حکم قطعی معاون سابق استاندار تهران که متهم اصلی این پرونده اختلاس بود را صادر کرد.
براساس این گزارش؛ اسماعیل مسعودی فرزند تقی معاون سابق استانداری تهران به اتهام اختلاس به مبلغ پنج ميلياردو هفتصد وشصت و پنج ميليون ريال به تحمل چهار سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به مبلغ يازده ميلياردو پانصدو سي ميليون ريال درحق صندوق دولت و انفصال دائم ازخدمات دولتی و رد مبلغ هفتصد و شصت وپنج ميليون ريال درحق استانداری تهران و همچنین از حیث اتهام تصرف غیرقانونی دراموال و وجوه دولتی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ يكصد ميليون ريال درحق دولت بدل از شلاق تعزیری و ازحیث اتهام اهمال و تفریط درانجام وظیفه منجر به تضییع اموال و وجوه دولتی به تحمل 74ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.
گفتني است ؛ فرد متهم پيش از اين معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري تهران در زمان مسووليت دانشجو و تمدن بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: