نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 در بند 350 زندان اوین

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
گزارشی از برگزاری گسترده مراسم بیست و دومین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 توسط زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین که برای فعالین حقوق بشر و دمکراسی ارسال شده است که در اختیار عموم قرار می گیرد.

واینان مرگ را سرودی کرده اند

شامگاه روز جمعه 12 شهریور ماه 1389 مراسم (شبی با خاوران ) در گرامیداشت یاد و خاطره زندانیان سیاسی دهه شصت که مورد شکنجه , زندان های طولانی مدت , اعدام و کشتارهای دسته جمعی قرار گرفتند.

جدای از هر گونه موضع گیری و تعلقات سیاسی در بند 350 زندان اوین توسط زندانیان سیاسی چپ و حضور دیگر جریانات سیاسی به همراه شعر و سرود خوانی و بیان خاطرات آن دوره توسط بازماندگان زندانیان سیاسی دهه شصت و دیگرزندانیان برگزار شد.

در این مراسم ضمن محکوم نمودن کشتار دهه شصت که می توان آن را فاجعه ای انسانی و ملی نام نهاد , صدور احکام سنگین و اعدام برای زندانیان سیاسی بازمانده دهه شصت و دیگر زندانیان که در تداوم و بازتولید جنایات دهه شصت می باشد محکوم شد .

مسئولان زندان چنان به وحشت افتاده بودند که هیچ کدام جرأت ورود به بند و جلوگیری از مراسم را نداشتند و مراسم یادبود شهدای جاوید خاوران به طور کامل برگزار گردید.


جمع کثیری از زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین

شهریور 1389

هیچ نظری موجود نیست: