نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

سیاست تنظیم بازار تیشه به ریشه بخش كشاورزی است

آفتاب: ١۴ اردیبهشت


امیر طاهرخانی عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس، حل مشكلات بخش‌های اشتغال و كشاورزی، همچنین كارگران و معلمان را نیازمند وجود عزم ملی در مسئولان كشور دانست.

آفتاب: امیر طاهرخانی عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس، در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت هفته‌ی معلم و روز كارگر، گفت: این روزها فرصت مغتنمی برای دست‌اندركاران و مسئولان نظام برای توجه به دغدغه‌های این دو قشر تاثیر گذار است. كارگران ومعلمان كشور با مشكلات عدیده‌ای روبرو هستند كه باید با برنامه‌ریزی رفع شود. 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: بسیاری از كارگران كشور چندین ماه است كه حقوق دریافت نكرده‌اند، چرا مدیریت این مجموعه‌ها فكری به حال وضعیت كارگران نمی‌كند؟ دغدغه معیشتی فرهنگیان و معلمان مانع از تربیت و تعلیم فرزندان شما شده است. امیدوارم اراده‌ای در مسئولان برای رفع مشكلات و دغدغه‌های شركت‌ها و بنگاه‌های بحران زده به وجود آید. 

وی اصلی‌ترین چالش كشور را اشتغال عنوان كرد و افزود: دفاتر همه‌ی نمایندگان مملو از جوانان جویای كار است كه برای یافتن یك شغل استمداد می‌طلبند. كی و چگونه مشكل اشتغال كشور برطرف خواهد شد؟ برنامه‌های دولت در این زمینه ناكارآمد است. تا عزم ملی به وجود نیاید مشكل اشتغال و دغدغه‌ی خانواده‌ها برطرف نمی‌شود. مجلس شورای اسلامی قطعا آمادگی حل این بحران جامعه را دارد. لازم است مسئولان نیز همراهی كنند. 

طاهرخانی سیاست تنظیم بازار دولت را تیشه به ریشه كشاورزی كشور دانست و تصریح كرد: مشكل دیگر كشور، سیاست تنظیم بازار است كه تیشه‌ای به ریشه‌ی كشاورزی است. واردات بی‌رویه‌ی محصولات كشاورزی به سمتی پیش می‌رود كه محصولات و تولیدات داخلی نابود می‌شود. 

كشاورزان علاوه بر موانع پیش روی تولید با چالش واردات نیز دست به گریبان هستند. 

وی تاكید كرد: به بهانه‌ی احداث شهرک‌های صنعتی بخشی از زمین‌های مستعد كشاورزی در معرض نابودی قرار گرفته است. باید از نابودی زمین‌های كشاورزی و بخش كشاورزی ممانعت كرد. 

طاهرخانی توجه نمایندگان به برنامه‌ پنجم توسعه را خواستار شد و افزود: آینده‌ كشور با این برنامه‌ بستگی تنگاتنگی دارد.

هیچ نظری موجود نیست: