نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ اسفند ۱۶, یکشنبه

ترس رژيم از چهارشنبه سوری و نوروز و سازماندهی بسيج بعنوان نيروی رسمی سرکوب















16اسفند:

پارسينه
سردار احمدرضا رادان با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با امنيت مردم در روزهاى پايانى سال و تعطيلات نوروز اظهار كرد: در رابطه با تامين امنيت و اقدامات انتظامى با توجه به اينكه در برخى استان‌ها مثل تهران شهرها در ايام تعطيلات خالى مي‌شوند، جلساتى با عزيزان سپاه داشتيم.

وى افزود: در اين راستا گشت‌هاى بسيج به عنوان گشت‌هاى محله در تهران و كل كشور فعال مي‌شوند.

جانشين فرمانده نيروى انتظامى خاطر نشان كرد: اين اقدام كار خوبى در راستاى ارتقاى احساس امنيت شهروندان و برخورد با زشتي‌ها و تلشتي‌ها است كه نيروهاى بسيج با لباس و حكم سازمانى با هماهنگى كلانتري‌ها به كمك مردم مي‌آيند.

رادان ادامه داد: نيروى انتظامى نيز با به‌كارگيرى كل نيروهايش در روزهاى تعطيل به كار مي‌آيد.

وى در رابطه با مراسم چهارشنبه‌سورى نيز اظهار كرد: در چهارشنبه آخر سال همان‌طور كه گفته شد بزرگترها بايد كنار كوچكترها باشند و مديريت بزرگترها باعث مي‌شود كه حوادث تلخى كه سال‌هاى گذشته شاهد آن بوديم، رخ ندهد.

سردار رادان ادامه داد: آنچه كه حساس هستيم اين است كه خيابان‌ها، ميادين و شاه‌راه‌ها چه از سوى خودروها و چه توسط افراد محدود نشود و اين افراد حتما دستگير مي‌شوند و با هماهنگى قضايى قرار است افرادى كه اقدام به راه‌بندان كنند و خودروهايشان تا پايان تعطيلات مهمان ما باشند كه البته تعدادشان قطعا كم است.

جانشين فرمانده نيروى انتظامى همچنين در رابطه با سفرهاى نوروزى نيز به سلامت رانندگان به ويژه رانندگان وسايل نقليه عمومى تاكيد كرد.

۱ نظر:

mojtaba mostafavi گفت...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.