نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

نصب 70 هزار دوربین فوق حرفه ای مدار بسته در تهران

خبر فوری:

دولت با همکاری یکی از شرکت های امنیتی وابسته به سپاه که در زمینه نصب تجهیزات و دوربین های امنیتی اقدام می کند در محور خیابان های اصلی شهر به ویژه در انقلاب و میدان آزادی اقدام به نصب هزاران دوربین مدار بسته کرده است که بنابر اطلاعات رسیده این تعداد در سطح شهر تهران 70 هزار خواهد بود. این دوربین ها که بنا بر اخبار دریافتی از چند متخصص دارای بالاترین کیفیت ممکن برای فیلم و عکس برداری هستند و قدرت چرخش 180 تا 360 درجه را دارند به اپراتور فرصت می دهند با زوم خیلی بالایی روی سوژه مورد نظر تمرکز کند.
شایان ذکر است پروژه نصب این دوربین ها از 2 سال پیش مطرح بوده که به دلیل هزینه بسیار بالای آن به تعویق افتاده بود ولی با تزریق یکباره میلیاردها تومان این پروژه در دو ماه گذشته برای کنترل تظاهرات مردمی در 22 بهمن انجام شده است.
گفتنی است این خبر بر اساس تایید منابع موثق در شرکت نصب کننده دوربین ها و تحقیقات میدانی در حوزه میدان آزادی مورد تایید قرار گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: