نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

كليه وزيران موظف به داشتن "مشاوران بسيجي" شدند

رجا نيوز : در جلسه هفته گذشته ستاد عالي پشتيباني اردوهاي هجرت بنا به پيشنهاد معاون اول احمدی نژاد مقرر شد، پس از بررسي كارشناسي، كليه وزيران و معاون اول احمدی نژاد فردي واجد شرايط را به عنوان "مشاور بسيجي" منصوب كنند، تا زمينه همكاري بسيج را در تمام عرصه‌هاي كاري همگان با مديران عالي كشور فراهم آورند.

به گزارش رجانيوز، در ابتداي اين جلسه، رحيمي معاون اول احمدی نژاد توضيحاتي را درخصوص جايگاه و رسالت بسيج و نقش سازنده عملكرد اردوهاي هجرت بيان و نسبت به تشكيل جلسات مستمر ستاد تأكيد كرد.

در ادامه، سپس با ارائه گزارش سازمان بسيج سازندگي از اردوهاي هجرت درخصوص برنامه‌هاي آتي به تفصيل بحث و تبادل‌نظر شد.

در اين جلسه همچنين مقرر شد سازمان بسيج مستضعفين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با هماهنگي كليه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها، براي كمك به دولت و محروميت زدايي كشور كارهاي عملياتي خود را به نحوي برنامه‌ريزي و تدوين كنند كه مبناي اجرايي آن از ابتداي سال 1389 باشد.

سازمان بسيج مستضعفين سپاه پاسداران موظف شد با اتخاذ تدابير مطالعاتي و عملياتي در جهت فراگير شدن فرهنگ بسيج و نهضت علمي با هماهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري طرح اجرايي ارائه كند.

همچنين مقرر شد سازمان بسيج سازندگي كشور در بخش روستا با مشاركت دفتر مناطق محروم رياست جمهوري برنامه‌اي مطابق آيين‌نامه اجرايي همكاري در سازندگي جنوب استان كرمان و خوزستان را تدوين كرده تا پس از تصويب كليه فصول توسط ستاد عالي براي اجرا از ابتداي سال 89 ابلاغ گردد.

وزارت بهداشت نيز مكلف شد در زمينه همكاري و بهره‌مندي هرچه بيشتر از توان اجرايي بسيج، طرح‌هاي عملياتي براي ارتقا سطح بهداشت و درمان كشور ارائه كند.

بنا به دستور و تأكيد معاون اول احمدی نژاد مقرر شد در جلسات شوراي عالي اشتغال براي كمك به شناسايي و ايجاد اشتغال بسيجيان كشور، فرمانده بسيج در جلسات مذكور شركت كند.

هیچ نظری موجود نیست: