نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

چهارشنبه, ۷م بهمن, ۱۳۸۸

جزییات جدید از قطع تدریس عروس خمینی در یک حوزه علمیه


در جلسه بعد که برای تدریس تشریف اوردند بر خلاف گفته رسا نیوز در تاریخ 15/11/88 که نوشته بود با استقبال کمی مواجه شدند، با استقبال بیشتر و پرشورتری مواجه شدند که نگران تعطیلی این کلاس بودند و ایشان پس از اتمام کلاس به شاگردان اعلام کردند از این پس این کلاس را در محل پژوهشکده خمینی تشکیل خواهیم داد و با تصمیم خود تدریس در این حوزه را قطع کردند.

کلمه:

درپی اعلام ضرب و شتم خانم دکتر طباطبایی در حوزه علمیه حضرت خدیجه مسئول این حوزه خانم دکتر شرکا اعلام کردند با احترامی که طلاب و مدرسین این حوزه برای بیت مکرم امام راحل و خانم طباطبایی قائل هستند احتمال هر گونه توهینی دور از ذهن است .

به گزارش نواندیش ، به گفته وی ، ماجرایی که یک ماه پیش اتفاق افتاد این بود که در کلاس درس شرح جنود عقل و جهل امام خمینی که توسط ایشان{دکتر طباطبایی} تدریس می شود به مناسبت بعضی از رخدادها بحث هایی میان شاگردان در گرفت که با هدایت خانم طباطبایی گفتگوها به صورت منطقی و علمی هدایت شد .لیکن به موجب سو تعبیر و تندروی افرادی که در خارج از کلاس حضور داشتند ، نماینده ولی فقیه در حوزه از من خواستند به ایشان بگویم که فقط به مطالب کتاب بپردازند ، من به خدمت ایشان رفتم و این مطلب را عرض کردم ولی ایشان با تعجب از این پیشنهاد گفتند :من خودم را پیرو خط امام خمینی میدانم که بارها اعلام فرمود دیانت ما از سیاست جدا نیست پس چگونه میتوانم اخلاق امام خمینی را ان هم در حوزه علمیه تدریس کنم و بر خلاف سیره ایشان رفتار نماییم؟

در جلسه بعد که برای تدریس تشریف اوردند بر خلاف گفته رسا نیوز در تاریخ ۱۵/۱۱/۸۸ که نوشته بود با استقبال کمی مواجه شدند، با استقبال بیشتر و پرشورتری مواجه شدند که نگران تعطیلی این کلاس بودند و ایشان پس از اتمام کلاس به شاگردان اعلام کردند از این پس این کلاس را در محل پژوهشکده امام خمینی تشکیل خواهیم داد و با تصمیم خود تدریس در این حوزه

هیچ نظری موجود نیست: