نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

مجاهدین خلق، چپ، لیبرال، سلطنت طلبان اصلاح طلبان، منتظری، بنی صدر، موسوی و... رهبری!


کورش طاهری


محسن خان سازگارا به جرج بوش تکیه زده , در پی ایجاد سپاه جدیدی است تا چون گذشته شیره ایبر سر خلق بمالد! مرد رسانه ای نزدیک به جناح های حکومت و مبلغ مقطعی برای هر یک از عوام و خواص حمهوری اسلامی , نوری زاده از مردم ایران , به خاطر تبلیع شعارها و رهنمودهایش تشکر می کند ! موسوی به عنوان رهبر جنبش اعلامیه صادر می کند , رفسنجانی یکی به میخ می زند و یکی به نعل , وقتی خبر از بازجوئی فرزندانش می شود به خطبه های نماز جمعه تیر ماه بر میگردد و وقتی سکوت است , از فرامین و منویات رهبری برای دیگران پند و اندرز می دهد.اینک او متهم ردیف اول در پاره کردن عکس خمینی است . خاتمی چون دوران ریاست جمهوری ایش , هم آبدارچی دوم خرداد است , هم ,در نوسان و گردش در چرخه ولایت فقیه . اما در حال جدائی از سبز مخملی! شیخ کروبی با دست انداز های قانون اساسی و نصیحت های امام در تلاطم کسب قدرت در روزهای خوش به مانند دوران جزایری است !

در این سوی آب ها اکبر گنجی , می خواهد گاندی ایران شود بدون این که بداند گاندی , نه مسلمان بود , نه مامور!! فرخ خان که دعای آیات عظام نگهدار راهش باشد یک روز نسخه شربت مصلحت رفسنحانی تجویز می کند و روز دیگر آب زم زم ولایت!ابراهیم خان هم یک دل در بروکسل و آمستردام دارد و ده ها رویا در سازمان تبلیعات اسلامی و وزارت کشور ولایت! صدای آمریکا و بی بی سی , به بارگاه و میعاد گاه مسلمانان فراری و فراری شده در جمهوری اسلامی تبدیل شده است.فدائیان اکثریت برای این که اذهان و افکار عمومی را از دلبستگی و گرایش به سوی رفسنجانی و به اصطلاح اصلاح طلبان حکومتی از خود دور کند هر چند گاهی مطلبی را با امضای هواداران از ایران در سایت خود منتشر می کند که به چپ و از جمله فدائیان رهنمود می دهد که بیش از این دل در گرو امپریالیسم و سرمایه داری نبندند و فقط از جنبش سیز پیروی کنند! میر حسین موسوی طفل معصوم امام راحل که با سیستم کوپنی دوران جنگ , کشور را اداره می کرد و از حیله های رفسنحانی و خامنه ای بر علیه خود و مردم نزد امام راحلش شکایت می کرد , اینک به فرد نرم برانداز نظام تبدیل شده است که نرم افزاری اش در دست خود و سخت افزاریش در اختیار هاشمی رفسنحانی و موسوی خوئینی ها است. او وفادار حفظ نظام اسلامی است ! آیت اله منتظری از معدود افراد پاک در نظام جمهوری اسلامی , او اینک محبوب افراد و گروهائی شده است که سال ها بر او تاخته اند اما هم این که خود را از دایره قدرت بیرون می بینند به سمت و سوی او گرایش پیدا کرده اند! اما او نشان داده است که با این ترفند ها به خوبی آشنا است!

رضا پهلوی که به مانند پدرش افراد قدرت طلب و فرصت طلب اطراف او را احاطه کرده اند , در رویای احیای سلطنتی است که تچربه اش در ایران منفی بوده است. در دنیای کنونی سوئد ,نروز , دانمارک ,یکی از پیشرفته ترین نظام های مبتنی بر سلطنت را دارند که در آن شاه و خاندان او نقشی در کشور ندارند و فقط سمبلیک هستند . قدرت در اختیار نخست وزیر است . اما معلوم نیست رضا پهلوی , دنیال کدام نوع از سلطنت است , آن چه که از اظهارات نزدیکان و مشاوران آن استنباط می شود , سلطنت به سبک پدر مورد نظر است در حالی که مردم آن را از تاریخ ایران برای همیشه حذف کرده اند. گروه نهضت آزادی , که بعد از مرگ مرحوم بازرگان دچار تضعیف شد , اینک یک دل در گرو به اصطلاح اصلاح طلبان دارد و یک دنیا تمایل برای چراع سبز ولایت فقیه در رسمیت شناختن فعالیت های آنان در قلمرو قانون اساسی ولایت! آنان , اینک آیت اله منتظری را نشانه گرفته اند تا بتوانند در احتمالات آینده سهمی را کسب کنند. سئوال این است آیت اله منتظری چه سمت و نقشی را خواهد داشت؟

بنی صدر , رئیس جمهوری واقعی و منتخب مردم در غربت ,پیامهائی صادر می کند که , بسیاری از نسل کنونی با نام او آشنا نیستند , اما , نسل میانه و تاریخ هنوز او را تنها رئیس جمهور قانونی ایران می داند که , طی یک کودتای مذهبی از قدرت ساقط شد! او یکی از گزینه هائی است که اگر تمایل داشته باشد می تواند کانون وحدت , بخش بزرگی از اپوزیسیون شود.

مجاهدین خلق به عنوان یکی از سازمان هائی که بزرگترین و سنگین ترین هزینه های اجتماعی سیاسی انسانی و... در مبارزه با حکومت ولایت فقیه تاکنون متقبل و پرداخته است از نزدیک به دو دهه بیش با معرفی خانم مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور آینده ایران , برنامه و سیاست خود را در مورد آینده روشن کرده اند. آنانی که مجاهدین را به وابستگی به عراق متهم می کردند اینک خود به شدت وابسته و سرسپرده آمریکا انگلیس هلند و... شده اند!

اگر از سیستان و پلوچستان و کردستان به خاطر ادامه مبارزه با حکومت ولایت فقیه برای کسب آزادی و خودمختاری در قلمرو ایران فدرال عبور کنیم در سایر استان ها با خصوصیات قومی و ملی سطح مبارزه محدود است و دانشگاه ها و مراکز آموزشی پیشگام مبارزه هستند.

باراک حسین امید و معبود لیبرال ها ,به اصطلاح چپ های فرصت طلب , و نیز ماموران سابق ولایت و.. وارد گود مسلمین شده ,او برای این که ثابت کند چون جمهوری اسلامی ایران عمل می کند , ابتدا به حکومت ولایت و دیکتاتور آن نامه و پیام می فرستد , سپس در مراسم اهدا حایزه صلح نوبل( بخوانید ورق پاره ای که یک میلیون دلار ارزش دارد) از جنبش مردم ایران نام می برد! به قول معروف قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را! اما چون جایزه صلح نوبل است دم خروس بیشتر می ارزد

منبع: سايت ديدگاه

هیچ نظری موجود نیست: