نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

فشای نقش 4 گروه لباس شخصی در كوی دانشگاه

با وجود انعكاس گسترده سخنان چندی پیش دكتر علیرضا زاكانی، نماینده تهران در دانشگاه امام صادق(ع)، بخشهایی از آن سخنان درخصوص مقوله لباس شخصی ها و حادثه كوی دانشگاه به دلایل نامعلومی سانسور شد كه به دلیل اهمیت و مشخص شدن برخورد نظام با متخلفین، در ادامه منتشر می شود.


به گزارش خبرنگار "آینده" این نماینده مجلس عناصر لباس شخصی را به 4 دسته تقسیم و تاكید كرد: یك دسته از نیروهای لباس شخصی از عوامل ناجا هستند كه در كوی دانشگاه ورود پیدا كرده و باید با آنها برخورد شود و دسته دوم كسانی هستند كه احساس تكلیف می‌كنند و دسته سوم كسانی هستند كه سامان دهی خود را در صحنه پیدا می‌كنند كه بخش بسیاری از این عناصر دسته سوم لباس شخصی‌ها شناسایی و دستگیر شده‌اند و در حال حاضر در زندان به سر می‌برند.


زاكانی به دسته چهارم از عناصر لباس شخصی اشاره و تصریح كرد: معلوم نیست این افراد چه كسانی هستند اما اكثرا از اراذل و اوباش هستند كه هیچ گاه كتك نمی‌خوردند و به بیان رییس دانشگاه تهران عده ای از آنها از روز قبل با آن چه به محیط كوی دانشگاه آشنایی نداشتند وارد كوی دانشگاه شده بودند.


این در حالی است كه پیشتر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) از ورود موتورسواران ناجا به داخل كوی در شب حادثه خبر داده بود.


عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاكید بر اینكه بحث جدی این است كه كسانی قصد دارند ضابطه‌ها را از میان ببرند خاطر نشان كرد: بنده در مجلس شورای اسلامی در خصوص كوی دانشگاه جزو گروهی بودم كه موظف بود دانشجویان كوی دانشگاه را هر چه زودتر آزاد كند و بنده در تماس با نیروی انتظامی از محل بازداشت این دانشجویان كسب اطلاع كرده و از آنها خواستم این دانشجویان را آزاد كنند و در نهایت با مسئولیت بنده همان شب 138 نفر از دانشجویان كوی دانشگاه را آزاد كردند.


دبیر كل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینكه كمیته‌های مختلفی در خصوص بحث كوی دانشگاه در مجلس تشكیل شده است تاكید كرد: عناصری از عوامل لباس شخصی و غیر لباس شخصی نیروی انتظامی در بحث كوی دانشگاه دستگیر شده‌اند و با دستور حجت الاسلام طائب و با شناسایی عوامل سپاه، كسانی كه به اسم بسیج وارد كوی دانشگاه شده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.


وی تصریح كرد: بخشی از عناصر لباس شخصی كه اراذل و اوباش هستند، باید شناسایی شوند و باید با آنها برخورد شود.


زاكانی در پایان خاطر نشان كرد: امیدوارم ابعاد مختلف حادثه كوی دانشگاه واكاوی و روشن شود و این مسأله مانع ظلم بزرگی به دانشجویان شود.

هیچ نظری موجود نیست: