نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ آذر ۱۲, پنجشنبه

ضرب وشتم سلمان سیما در زندان تا حد شکستگی دنده‌ها


مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران - 11 آذر
سلمان سیما از فعالین دانشجویی امروز با خانواده‌ی خود در حالی ملاقات کرد که در زندان مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته، به طوری که از ناحیه دنده دچار شکستگی استخوان شده است.

به گزارش واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سلمان سیما فعال دانشجویی دانشگاه آزاد و عضو کمیته سیاسی ادوار تحکیم وحدت امروز بعد از 20 روز موفق به ملاقات با خانواده خود شد. وی در طول بازجویی‌ها به شدت مورد ضرب و شتم ماموران و بازجویان قرار گرفته است و دنده‌های وی از دو جا دچار شکستگی شده است.

سلمان سیما که در هنگام بازداشت به بیماری آنفوآنزا مبتلا شده بود، با عدم رسیدگی پزشکی مسئولین زندان وضعیت جسمی بسیار بدی داشته است. وی از زمان بازداشت تاکنون در سلول انفرادی به سر می‌برد و تا کنون 5 بار سلول وی تغییر یافته است. بازجویی‌ها از وی هم‌چنان ادامه دارد.

به خواست بازجویان وی در یک سلول سر بدون وسیله‌ی گرمایشی نگهداری می‌شود.

خانواده‌ی سلمان سیما امروز با اجازه ملاقات از طرف دادگاه انقلاب به زندان اوین رفته‌اند، اما ماموران زندان اوین و بازجویان از انجام ملاقات آن‌ها ممانعت به عمل می‌آورند. پی‌گیری خانواده‌ی سلمان سیما بعد از ساعت‌ها منجر به صدور اجازه‌ی ملاقات می‌شود.

سلمان سیما در تاریخ 23 آبان ماه در منزل بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود. وی سال گذشته نیز به مدت یک ماه بازداشت و در زندان اوین در سلول انفرادی به سر برد.

هیچ نظری موجود نیست: