نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بودیم/ پاسخی قاطع به منتقدان جوانگرایی

هماندوست در گفتگو با مهر:

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی دانمارک گفت: تیم جوان و باانگیزه من شایسته دستیابی به عنوان قهرمانی جهان بود.

رضا مهماندوست با بیان این مطلب به خبرنگار اعزامی مهر به دانمارک گفت: بدون شک شایسته‌ترین تیم برای ایستادن بر سکوی قهرمانی بودیم و این موضوع را تمام حاضرین در سالن مسابقات به عینه دیدند اما حیف که اشتباهات فردی در کنار چند مشکل داوری مانع از تحقق این کار بزرگ شد.

وی در ادامه افزود: نوزدهمین دوره مسابقات جهانی در بالاترین سطح ممکن برگزار شد و همه تیم‌ها با آمادگی بالا پای به مسابقات گذاشته و رقابتی جذاب و دیدنی با یکدیگر داشتند. در این مسابقات ثابت شد فقط تکنیک و مهارت اجرای آن ضامن قهرمانی نیست و باید تاکتیک مبارزه و خیلی از مسائل جانبی دیگر را نیز مدنظر قرار داد.

سرمربی تیم ملی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: در مبارزه فرزاد عبدالهی با نماینده آمریکا داوران حداقل 4 اخطار بی مورد به او دادند، در فینال وزن سوم خیلی راحت حق نادریان خورده شد و ... همه این مسائل دست به دست هم داد تا ما نتوانیم به آنچه می خواستیم دست پیدا کنیم.

مهماندوست جام نایب قهرمانی جهان را بالای سر برده است

مهماندوست اظهار داشت: به تیم خود افتخار می کنم. در مسابقات جهانی دانمارک تنها تیمی که موفق شد 5 مدال کسب کند، ایران بود. تک تک نفرات تیم هر چه داشتند رو کردند و بیش ازتوان خود تلاش کردند. شاید قسمت این نبود که تیم جوان ما با جام قهرمانی به ایران بازگردد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این نایب قهرمانی با شکوه‌تر از عنوان دوره قبل بود و پاسخی قاطع برای منتقدان به جوانگرایی در تیم ملی.

مهماندوست در پایان با تشکر از همکاران خود در کادر فنی، پزشک تیم ملی تکواندو، کلیه افرادی که برای رسیدن به این موفقیت بزرگ او را یاری کردند و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: مردم ایران باید به این جوانان رشید که از جان مایه گذاشتند و تا سرحد مرگ برای شادی آنها تلاش کردند، افتخار کنند.

هیچ نظری موجود نیست: