نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ شهریور ۲۷, جمعه


بازهم به نفع مردم
جعفر پویه


حضور قدرتمند و یکپارچه اقشار متفاوت مردم در تظاهرات ضد حکومتی و تسخیر و بیرون آوردن خیابانها از دست اوباش حکومتی نشان از عزم و اراده آنان برای رسیدن به آزادی دارد. در این روز حضور یکپارچه مردم نشاندهنده عدم ترس آنان از دم و دستگاه اوباش سرکوبگر است. تهدید فاشیستهای تفنگ بدوش سپاه به پشیزی نیرزید و اطلاعاتی های شکنجه‌گر و متجاوز نیز در مقابل اراده آنان مات شدند. از همه مهمتر وضعیت اسفبار علی خامنه ای، ولی فقیه تبهکار رژیم است که ثابت شد کلاه او پشم ندارد و توصیه و تهدید هایش در عزم جزم شده مردم بی تاثیر است. شعار "خامنه ای قاتله - ولایت اش باطله" نیز نشان داد او نه تنها مشروعیت اجتماعی ندارد بلکه از نظر مذهبی نیز به صف آنانی پیوسته است که پرونده شان در پیش چشم مردم چیزی بجز تبهکاری نیست.
اراده غرور آفرین فرزندان میهن در استواری و ایستادگی در مقابل عمله‌های استبداد چشم جهانیان را خیره کرد. بار دیگر ایران به صف اول و تیتر یک خبرگزاریها رفت و همه جهانیان نظاره گر تلاش آنان برای منکوب کردن ولایت جهل و جور علی خامنه ای شدند.
ویژگی این تظاهرات نسبت به ماههای قبل آنجاست که تقریبن در همه شهرهای میهن، مردم به میدان آمدند و یکپارچه بر علیه دستگاه استبداد ولی فقیه فریادشان را بلند کردند. از کمتری شهری خبر می رسد که جوانان و زنان و مردان آزادیخواه خیابانها را در زیر قدمهای استوار خود داغ نکرده و با فریادهای یکپارچه خود شعار "نه غزه، نه لبنان – جانم فدای ایران" را تکرار نکرده باشند. این یکپارچگی برای تو دهنی زدن به ولی فقیه رژیم و فاشیستهای تفنگ بدوش او یعنی سپاه پاسداران که مردم را تهدید به برخوردهای خشن کرده بودند، کافی است. مدتهاست که ولی فقیه و دستگاه ستمگر او خواب راحت ندارند. مدتهاست که تظاهرات غرور آفرین مردم تبدیل به کابوسهای شبانه آنها شده است. حال دیگر با اطمینان می توان گفت که سر تا پای رژیم ددمنش ولی فقیه از وحشت عزم و اراده جوانان این مرز و بوم بر خورد می لرزد. ار نشانه ترس و وحشت دستگاه خامنه ای برخلاف تهدیدهای روزهای قبل همین بس که جرات نکردند حتا به صفوف فشرده و بهم پیوسته تظاهر کنندگان نزدیک شوند. مردم آزادیخواه در این روز ثابت کردند اگر همبسته و یکپارچه در کنار هم به میدان بیایند دستگاه سرکوبگر استبداد مذهبی نه تنها از کار خواهد افتاد بلکه آنهایی هم که در نزدیکی صفوف مردم قرار دارند از ترس شان جرات دست از پا خطا کردن را ندارند. حال این صفوف مستحکم مردم آزادیخواه است که پوزه ولی فقیه و دستگاه عریض و طویل سرکوبی او را خاک مالید. اکنون این ولی فقیه رژیم است که منکوب اراده استوار مردم، باید فکری به حال خود کند. والا مردم ایران تصمیم به برقراری رژیمی دموکرات و آزاد گرفته اند و این نیز میسر نخواهد بود مگر با برانداختن رژیم ستمگر ولی فقیه. حال آنکس که باید به فکر خود باشد علی خامنه ای و دستگاه داغ و درفش اوست. زیرا مردم نشان دادند که تصمیم خود را گرفته اند.

هیچ نظری موجود نیست: