نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ شهریور ۲۷, جمعه

فیلم : تهران 27 شهريور (

http://www.youtube.com/watch?v=kUT_n6LYIXM
فیلم : 27 شهريور تهران (2 فيلم) - 4


http://www.youtube.com/watch?v=4XycnnxNku8


http://www.youtube.com/watch?v=yqXmWDxyIp

تصاویری از شکنجه گاه مخفی در خیابان مفتح جنوبی تهران

یsabzbashi.wordpress : کی از بازداشتگاه ها و شکنجه گاه های مخفی نیروهای حکومتی در خیابان مفتح جنوبی قرار دارد. یک ساختمان مصادره ای دوران قاجار به نام مبصرالدوله که توسط عوامل کودتا در یک ماه اخیر به صورت نیمه مخروبه درآمده است. در زیر این محوطه پارکینگ نصر قرار دارد که سالهاست تعطیل میباشد و اکنون تبدیل به بازداشتگاه و شکنجه گاه کودتاچیان حکومتی شده است.
نشانی دقیق این شکنجه گاه مخوف – پارکینگ نصر – خیابان مفتح جنوبی، روبروی دانشگاه تربیت معلم، جنب مجتمع تجاری شیرازی است. درب ورودی اصلی آن داخل کوچه واحدی (ضلع جنوبی بنا) می باشد و از داخل کوچه ثاقب ساختمان پلاک 8 (ضلع شمالی بنا) که یک ساختمان مصادره ای است نیز به آن راه دارد. همچنین ورودی های دیگری از داخل دانشگاه تربیت معلم و نیز از کوچه فریدکریمی (ضلع غربی بنا) –یک خانه مصادره ای دیگر- دارد.
درروزهای پس از دستگیری معترضان، خودروهای نظامی و اغلب غیرنظامی با شیشه های دودی و یا تاکسی های ون پس از ساعت 1 نیمه شب غالباً از ورودی کوچه واحدی به طرزی مشکوک به داخل این پارکینگ تردد می کنند و گاها صدای تیر نیز توسط همسایگان شنیده می شود.
شواهد حاکیست دفتر تاکسی سرویس شبانه روزی فجر ، طبقه سوم شرقی ساختمان پلاک 10 کوچه واحدی، از عوامل همدست این شکنجه گران به شمار می رود و تعداد دیگری از مغازه های مجتمع تجاری شیرازی و خانه های مشرف به این بنا نیز در اختیار عوامل وابسته به بازداشتگاه قرار دارد.




فيلم : دیکتــاتــور! دیکتــاتور! این آخرین پیام است - 9


http://www.youtube.com/watch?v=4XycnnxNku8

فيلم : گزارش سی ان ان از تظاهرات امروز



هیچ نظری موجود نیست: