نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه


تقلب و تجاوز دیگر اثر ندارد !
عباس رحمتی


کودتا گران می گفتند تقلب می کنیم ، می گوییم تقلب نکرده ایم ، درست مثل دوره نهم ، هر کسی را که رهبر می خواست از صندوق ها بیرون آوردیم و آب از آب تکان نخورد ، میگوییم چهل میلیون نفر در رای گیری شرکت کرده اند و بیشترشان به رئیس جمهور مورد نظر رهبری رای داده اند ، " کی به کی است ؟ " مگر دوره قبل چنین نکردیم ، آیا صدای کسی در آمد ؟ فقط دو نفرشان چیزهایی گفتند ، یکی گفت : پناه به خدا می برم و دیگری هم تا در خواب بود ما کارمان را کردیم و باز " آب از آب تکان نخورد " و احمدی نژاد از تو صندوق ها بیرون آمد .
مردم می گویند ما تقلبات زیادی در طول این سی سال دیده ایم ولی این بار فرقی که دارد، دیگر، نمی گذاریم رای مان را بنام کسی دیگری بخوانند ، این بار " می خواهیم رای خود را پس بگیریم ، به هر قیمتی که تمام شود " عقب نشینی تو برنامه، کار ما نیست ، می خواستیم مثل دوره قبل تحریم کنیم ، اما به بهانه موسوی به صحنه آمدیم ، رای ما به موسوی ، تنها نبود ،" رای ما به دموکراسی و آزادی بود " ولی رژیم با تمامی توان و سرکوبگری اش خون ریخت و به مردم دروغ ، گفت در خانه بمانید ولی مردم در خانه نماندند و بر عکس ، بابا اعتراضات و تظاهرات و حضور گسترده اشان به دنیا نشان دادند که شعور دارند و هوشیار هستند و آنکه شعور ندارد و اهمیتی به شعور مردم نمی دهد رژیم فاشیستی –مذهبی است ، مردم به جهانیان نشان دادند که رای شان دزدیده شده ولی اون رای را پس می گیرند. رژیم و دولت پادگانی ش به سرکوب و کشتار و شکنجه مردم ادامه داده است و تمامی خبرنگاران داخلی و خارجی که خبرهای درست را گزارش می کردند را دستگیر کردند ، که دنیا را تکان داد . ولی مردم خود با دوربین های کوچک شان بزرگترین خبرها را گزارش کردند،این بار دنیا را حیرت زده ودست به دهان کرد، تا آنجا که دولت های خارجی را به عکس العمل وا داشتند و به رئیس جمهور قلابی تبریک نگفتند و این تنها گوشه ای از مبارزه مردم ایران است . دولت های غربی به خاطر قرارداد های اقتصادی اشان صیغه جدیدی را ارائه دادند و آن این که تائید می کنیم ولی تبریک نمی گوییم !
سرکوبگران هنوز فکر می کنند ، مردمی که به خیابانها آمده اند با عشق به موسوی و یا کروبی بوده است ، که با تخریب چهره های آنان مردم را به خانه هایشان باز گردانند ، و یا احمدی نژاد که فرمان دستگیری آنها را صادر می کند ، فکر نمی کند ، دستش برای 70 میلیون ایرانی و میلیارد ها ، نفر دیگر در جهان رو شده است ، او نمی داند که بخش عمده ای از جمعیت معترض در خیابانها جوانانی هستند که هرچه در باره میر حسین می دانند در همین چند ماهه اخیر دانسته اند، شجاعت و مقاومت موسوی تنها در چیزی است ، که فعلا جاذبه او محسوب می شود! و این نشان دهنده این است که کارتهای، بازی سوخته ، فقط بین دو جناح قدرت حکومت نیست که، مردم ، خود کارت ها را روی میز چیده اند و به همین خاطر بود که بازی گران قدرت بجای تغییر بازی، فقط ابعاد آن را بزرگ کردند ، رژیم می خواهد مثل 30 سال گذشته با گلوله و سرکوب و کشتار، جواب مردم را در خیابانها و زندان ها بدهد ، ولی مردم همه چیز را در خیابانها تغییر خواهند داد و این بار نه فقط ، ایران که دنیا را تکان خواهند داد.
حال که بیش از 2 ماه است از ماجرای تقلب در انتخابات می گذرد و مردم ، رژیم فاشیستی را عجیب در مخمصه انداخته است برگ های سوخته یکی پس از دیگری رو می شود ، برگ سوخته و به قول داخلی های خودشان" نخ نما شده ها است " اعتراف گیر ی اخیر که یاد آور شوهای تلویزیونی "هویت " است [1] که ، اخیرا آغاز شده است , همان کار هایی که لاجوردی در سالهای 60 با زندانیان می کرد (پیچ اعتراف نامی بود که لاجوردی جنایت در اوین کاربر آن گذاشته بود ) این بار با آوردن دست اندرکاران سابق و مشاوران و وزرا ی رئیس جمهور پیشین (خاتمی ) این شوها را اجراء می کنند ، چه دنیای عجیبی است ، رژیم فکر می کند با آوردن ابطحی و عطریانفر و بهزاد نبوی و... می تواند 30 سال جنایت را پاک کند و جوانانی که هیچ چیزی را برای رسیدن با آزادی قدغن نمی دانند. آنها می گویند متوقف شدن یعنی مرگ تدریجی ! در حالیکه جوانان رادیو و تلویزیون رژیم را تحریم کرده اند. و هر روز به حرکت های خود، در جای جای ایران زمین ادامه می دهند برای گرفتن حق خود از کسی ترسی به دل راه نمی دهند ، و تا آنجا پیش میروند که ولایت فقیه را ناچار به عقب نشینی می کنند تا اعتراف کند که جنایت صورت گرفته است و ... و لی جنایت کاران و متقلبین انتخابات با استفاده از تریبون نماز جمعه (خامنه ای ، احمد خاتمی ، احمدی نژاد )ادامه سرکوب و دستور دستگیری سران جنبش (اغتشاش گر) را می دهند، ولی مردم ایران با بی اعتنایی مطلق به این حرف ها ، خود را برای روز قدس آماده می کنند ، مردم می گویند برای ما نه این دادگاهها و نه دادگاه های بعدی که ممکن است موسوی و کروبی را در آنها شرکت دهید ارزش قانونی ندارند ، ما برای آزادی به محکومیت 30 سال جنایت به خیابانها آمده ایم و " پی " هر اتفاقی را به تن مالیده ایم ما از وحشی گری های شما کاملا آگاهیم از تجاوزات شما آگاهیم ولی ، اگر بنا بود از این مسائل بترسیم به این جنایات اعتراض نمی کردیم ! ما برای آزادی و دموکراسی به خیابانها آمده ایم و این بار، تا حاکمیت قانون برای کشور و برابری و عدالت برای همه از پای نخواهیم نشت.
[1] هویت ، برنامه های تلویزیونی رژیم بود که مدت و مدیدی به صورت سریال بخش می شد که در آن توابین را به برنامه می آوردند.

هیچ نظری موجود نیست: