نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

حسین اخترزند چگونه شهید شد / به روایت یکی از نزدیکان

امروز که هفدهمین روز ماه مبارک رمضان است، به نام شهیدان حسین اخترزند و میلاد یزدان‌پناه نامگذاری شده است. یکی از نزدیکان شهید حسین اخترزند، نوشته‌ی زیر را درباره‌ی حسین اخترزند، شهید سبز شهر اصفهان، برای «موج سبز آزادی» فرستاده است که عینا می‌خوانید:

امروز در حالی یادبود شهید اخترزند از طرف موج سبز آزادی اعلام شده است که سه روز قبل هم اسامی 72 نفر از شهدای جنبش سبز از طرف کمیته پیگیری شهدا و سایت نوروز اعلام شد و البته کودتاگران اکثر اسامی این لیست را نمی پذیرند و به احتمال زیاد شهید اخترزند را هم به مانند این چند ماه جز کشته شدگان نمی‌دانند و فرمانده یگان ویژه اصفهان هفته ها پیش در کمال بی شرمی اعلام کرد حسین اخترزند در اثر مصرف مواد مخدر(شیشه) از طبقه سوم به پایین افتاده است.

تمام مسئولین زیر بار این فاجعه نرفته اند و آن را خطای سهوی از طرف خودش می دانند . ولی ما در اینجا جمعی از جستجو گران به مناسبت امروز نگاهی جدید و مستند بر ضرب و شتم و پایین انداختن عمدی او همراه با تصاویری داریم.

مطابق تصاویر های پیوست شده حسین اخترزند ابتدا مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس او را از طبقه ی سوم به پایین می اندازند. به دلیل اینکه نیروهای انتظامی پاسگاه 15 از حادثه مطلع می شوند خانواده ی اخترزند شکایت اولیه را از همانجا شروع کرده که ابتدا مامورین می خواستند پرونده را مامورین مختومه اعلام کنند! ولی خانواده از نیروی انتظامی و بسیج شکایتی را مطرح می کنند که آن شکایت اکنون به .مطابق تصاویر های پیوست شده حسین اخترزند ابتدا مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس او را از طبقه ی سوم به پایین می اندازند.

به دلیل اینکه نیروهای انتظامی پاسگاه 15 از حادثه مطلع می شوند خانواده ی اخترزند شکایت اولیه را از همانجا شروع کرده که ابتدا مامورین می خواستند پرونده را مامورین باز پرسی شعبه 5 در خیابان نیکبخت منتقل شده ولی متاسفانه تا کنون با خانواده داغداربازی کرده و هر روز پرونده را به تاخیر می اندازند. متاسفانه آگاهی اصفهان، ماموران قضایی و امنیتی به خانواده می گویند او در اثر غفلت! خودش روی ایرانیتهای پوسیده افتاده و سپس به پایین می افتد!

ما دلایل بسیار زیادی داریم که هم به تعمد مورد ضرب و شتم قرار گرفته و هم به تعمد به پایین پرتاب شده است. در مورد اینکه او به تعمد به پایین افتاده به تصاویر ضمیمه توجه کنید که 3 پنجره ی شکسته شده را می بینیم که با تامل می بینیم که به خاطر ارتفاع زیاد لب پنجره تا کف زمین هیچ آدم عاقلی تصادفی از این مکان به پایین نمی افتد، مگر اینکه او را پرتاب کرده باشند و یا در خوشبینانه ترین حالت او در اثر ضرب و شتم شدید ماموران از آنجا به پایین پرتاب شده است.

و اما در مورد دلایل محکم و مستند ما در مورد ضرب و شتم مربوط به تصاویری است که قبلا در اینترنت منتشر شده و آثار جراحات را بر روی بدن اش و به خصوص دست راستش را نشان می دهد. همچنین یکی از برادران حسین در زیر برگه ی پزشکی قانونی مشاهده کرده که نوشته شده آثار برخورد شدید جسم سخت خارجی در چند نقطه مشهود است. متاسفانه از کمر و پشت جسد تصویری در دست نیست ولی بنا به گفته ی برخی شاهدین در غسالخانه آثار کبودی زیادی در پشت او مشهود بوده است. جالب آنجاست موبایل حسین با آنکه از طبقه ی سوم پرتاب شده کاملا سالم است و دقت در این موضوع خود سندی دیگر بر رد نظریه ی ماموران امنیتی و قضایی که دلالت بر غفلت و تصادفی بودن حادثه دارند،می باشد.

نیروهای امنیتی در این مدت فشار زیادی بر خانواده روا داشتند . در ابتدا به خانواده اعلام کردند در صورتی جنازه را تحویل می دهند که به همه اعلام کنید که او در اثر تصادف کشته شده است. در تمام مراحل کفن و دفن نیروهای امنیتی حضور داشته و حتی قاری قرآن و مداح از طرف خودشان بودند و در موقع حمل تابوت جمعیت را از گفتن الله اکبر بر حذر داشتند. مراسم ختم و هفته در کتنرل کاملشان بود واز خواندن زیارت و دعا در خانواده ی شهید جلوگیری کردندو تا امروز هم در مورد شکایت خانواده شان هیچ اعتنایی نمی کنند.

دوستان، در پایان به این نکته تا به امروز توجه کردید که شهدای ما چقدر خوش رو و چقدر فرزانه و فرهیخته بودند. در این جا با ذکر خاطره ای از دوستان حسین این مطلب را به پایان می برم: شهید حسین اخترزند آدم بسیار عمیق و نگاهی جالب توجه به مسائل اجتماعی و سیاسی داشته است .بنا بر ذکر یکی از دوستان او وقایع انتخابات را از قبل پیش بینی و تحلیل می کرده است و صد افسوس که ما نداها،سهراب ها و حسین ها را از دست دادیم. روح تمام شهیدان سبز شاد باد.





هیچ نظری موجود نیست: