نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

نوه امام: شرایط فعلی باعث شرمندگی‌ام به عنوان نوه امام شده است

large_46334_81043

زهرا اشراقی نوه آيت الله خمينى برگزارى محاكماتى از قبيل دادگاه ابطحى، عطريانفر و ساير اصلاح طلبان را “نمایشی” دانست “که روز به روز اعتماد مردم را به حکومت کاهش داده و سلب می‌کند”.

اشراقی كه همسر دكتر محمد رضا خاتمى (برادر سيد محمد خاتمى رئيس جمهورى پيشين ايران) مى باشد گفت: اکثر زندانیان سیاسی که امروز در دادگاه محاکمه می‌شوند از یاران نزدیک و وفاداران و پشتوانه‌های امام در پیروزی انقلاب اسلامی بودند که همین امر موجب شرمندگی بنده به عنوان نوه ایشان شده است.


به گزارش سحام نیوز (وبگاه حزب اعتماد ملى به رهبرى شيخ مهدى كروبى) زهرا اشراقی اظهار داشت: به عنوان عضوی از خانواده امام شرمنده فعالان سیاسی و یاران همیشگی امام و خط مشی ایشان هستم که امروز در مسند اتهام براندازی نظام قرار گرفته‌‌اند.

نوه بنیانگذار جمهورى اسلامی ايران با تاكيد براهميت قضاوت افکار عمومی گفت: خوشبختانه همه اقشار مردم بر آنچه به فعالان سیاسی و مبارزین انقلاب گذشته واقف هستند.

اشراقى با يادآورى سخن آيت الله خمينى مبنى بر اينكه “نظام و ابسته به فرد نیست”، اظهار داشت: افرادی که خود از پایه گذاران و مبارزان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، امروز به خود نظام خیانت نمی‌کنند.

او از سرنوشت صدها بازداشت شده ناشناس از اقشار عادى مردم ابراز نگرانى كرد و عدم شناسایی و معرفى كردن اين دستگیر شدگان راهپیمایی‌های خیابانی را از مهمترین دغدغه‌ها دانست و از مسئولان قضایی و امنیتی کشور خواست افرادی را که در بازداشتگاها نگه داری می شوند را شناسایی کرده و نگرانی خانوادها را رفع کنند.

این فعال سیاسی خطاب به رئیس قوه قضاییه گفت: سلب مسئولیت بزرگترین اشتباه است، ارزنده است در روزهای آخر فعالیت خود در این سمت به میدان آمده و با به اتمام رساندن پرونده دستگیر شدگان حوادث اخیر، با خرسندی از سمت خود خداحافظی کنید.

نوه امام (ره) برگذاری چنین دادگاهی را در تاریخ انقلاب بی‌سابقه دانست و از فرزندان شهیدانی همچون شهید مطهری و بهشتی که امروز خود دارای جایگاه اجتماعی در بین مردم و مسئولان هستند، خواست فعالیت خود را بیشتر کنند و از موقعیت فعلی در جهت بهتر شدن فضای کنونی کشور استفاده کنند.

منبع:

http://www.alarabiya.net/articles/2009/08/06/81043.html

هیچ نظری موجود نیست: