نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

لعن و نفرین آیت الله شیرازی به آیت الله خامنه‌ای، نائب امام زمان!


در این فیلم، آیت الله شیرازی، مرجع سرشناس شیعه صفوی در درس حوزه و در مقابل صدها دانشجو، خامنه‌ای را انسانی بی‌غیرت، منافق، گرگی در لباس میش، کافر و ملحد، ناصبی، وحشی، بی ناموس و بی حیا معرفی می‌کند. و می‌گوید که سگهای خامنه‌ای ـ پاسداران و بسیجیهای خط رهبری ـ در بازجوئیها به زنان با حجاب و مؤمن تجاوز می‌کنند!
آیت الله شیرازی شیعه دو آتشه و تکفیریی که چندی پیش به اهل سنت تازیده بود و با عبارتهایی بسیار زننده و زشت که شایسته همچو خودش بود آنها را وصف نموده بود.

سنی نیوز با نشر این دشنامها و عبارتهای زشت و زننده‌ی آیت الله شیرازی مرجع سرشناس شیعه صفوی به ملت مسلمان جهان و بخصوص به برادران شیعه ایران چهره واقعی مراجع و آیات شیعه را تقدیم می‌دارد. و به آنهایی که از واقعیت دشمنیها و کینه‌ها و حسادتهای مراجع و از مکر و حیله و نیرنگ آنها خبر ندارند تصویری زنده را تقدیم می‌دارد.

این مرجع بزرگ شیعه صفوی پرده از چهره‌ی کینه توزانه‌ی خود برکشیده به پدر زن پیامبر اکرم(ص)، و داماد امیرمؤمنان علی(ع)، شوهر ام کلثوم دختر و جگر گوشه‌ی فاطمة الزهراء، خلیفه و جانشین دوم رسول خدا(ص)،حضرت عمر توهین نموده نام او را در صف ظالمان و مجرمان قرار داده خامنه‌ای را به او تشبیه می‌کند…

از اينجا فيلم را ببينيد

از اينجا هم توهين‌هاي اخير او به اهل‌سنت

منبع: سني‌نيوز

هیچ نظری موجود نیست: