نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۷ دی ۲۳, دوشنبه

تظاهرات عظیم در لندن واستکهلم علیه جنایت جنگی اسرائیل در غزه

عکس روز

اعتراضات جهانی بر علیه جنایات اسرائیل در غزه
11 ژانویه، فعالین دانشجویی فیلیپین، در اعتراض به جنایات اسرائیل و حمایت آمریکا از این کشور در نسل کشی فلسطینیان، در مقابل سفارت آمریکا در مانیل با شعارهایی چون:" آمریکا و اسرائیل تروریست های درجه یک جهان اند" ، دست به تظاهرات زدند

***********************************************
۲۲ دی ۱۳۸۷
شعار تظاهرات: اوباما، می تونی گل را انتخاب کنی، یا کفش را
تظاهرات ۲۵ هزارنفری در لندن برعلیه جنگ در غزه
چندین شهر اروپایی صحنه برگزاری تظاهراتی بر علیه جنگ در غزه بوده است.
ده ها هزار نفر در پاریس، برلین، آتن و سارایوو به تظاهرات پرداختند و در برخی نقاط تظاهرات به خشونت کشیده شد.
در لندن تظاهرات در نزدیکی سفارت اسرائیل به خشونت گرایید و تظاهکنندگان با پلیس درگیر شدند.
افسران پلیس حاضر در صحنه درگیری که تجهیزات مقابله با شورش را در اختیار داشتند و با پلیس اسب سوار همراهی می شدند با گروهی چند صد نفره از معترضان که سنگ پرتاب می کردند و پنجره ها را می شکستند برخورد کرد.
پلیس شمار شرکت کنندگان در تظاهرات اعتراض به اقدام های اسرائیل علیه غزه که مسیر آن از مرکز لندن عبور می کرد را حدود ۲۵ هزار نفر اعلام کرد.
*************************
تظاهرات استکهلم علیه جنایت جنگی اسرائیل در غزه
شنبه دهم ژانویه در استکهلم شاهد یکی از بزرگترین تظاهرات مردمی بودیم. این تظاهرات که علیه جنایات جنگی اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین برگذار شد توسط شبکه ضد جنگ سازماندهی شده بود . در این شبکه ۴۶ حزب و سازمان و شبکه و انجمن مترقی و مردمی عضویت دارند. حزب کمونیست سوئد ، حزب چپ سوئد ، حزب محیط زیست سوئد ، شبکه فعالین ایرانی ضد جنگ ، انجمن همبستگی با خلق فلسطین ، انجمن همبستگی با مردم کوبا ، از جمله اعضاء فعال این شبکه هستند.تظاهرات با سخنرانیهائی در افشاگری جنایات اسرائیل در غزه و حمایتهای دول امپریالیستی آمریکا و اتحادیه اروپا آغاز شد و راهپیمائی و اجتماع در مقابل سفارت فلسطین ادامه یافت .شعارهای تظاهرات علیه کشتار مردم در غزه و در جهت همبستگی با فلسطین و درخواست بستن سفارت اسرائیل و بایکوت اسرائیل بود

.شبکه فعالین ضد جنگ ایرانی-استکهلم

هیچ نظری موجود نیست: