نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۱۴, دوشنبه

دو کشته در جریان یک آتش سوزی در یک کارگاه نظامی در شرق تهران

دو کشته در جریان یک آتش سوزی در یک کارگاه نظامی در شرق تهران


برخی گزارشها از وقوع «انفجاری مهیب» در شرق تهران در یک کارگاه نظامی خبر می دهند که در نتیجه آن دو نفر جان خود را از دست داده و شیشه برخی خانه‌ها شکسته شده است.

وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از وقوع «آتش‌سوزی» در یک کارگاه تولید مواد «ناریه» (مواد انفجاری و آتش‌زا) خبر داده است.
برپایه این اطلاعیه سازمان صنایع وزارت دفاع کشته شدن دو نفر از کارکنان «کارگاه مواد ناریه» در حادثه انفجار شرق تهران را مورد تائید قرار داده است.
وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران بدون نام بردن از محل حادثه و علت آتش‌سوزی تنها می گوید این آتش سوزی مهار شده است.
حادثه آتش سوزی، شب گذشته، یکشنبه شب ۱۳ مهرماه رخ داده است.
 پیش از صدور اطلاعیه وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، پایگاه اینترنتی سحام‌نیوز،به نقل از منابعی که نامی از آن‌ها برده نشده، گزارش داد حدود ساعت ۱۱ شب «انفجاری مهیب مناطق اطراف سایت نظامی پارچین در شرق تهران را به لرزه در آورده است».
پایگاه اینترنتی سحام نیوز، نزدیک به مهدی کروبی از رهبران معترض به نتایج انتخابات ١٣۸۸ نوشته است: «شدت انفجار به حدی بوده که شیشه‌های ساختمان‌های اطراف این مرکز نظامی فروریخته و نور انفجار تا کیلومتر‌ها قابل مشاهده بوده است».
 سایت پارچین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها خواستار بازدید از این سایت شده است.
جمهوری اسلامی می گوید که دسترسی به سایت پارچین به دلیل نظامی بودن آن جزو تعهدات پادمانی (معاهده منع و گسترش سلاح های اتمی) نیست.
 مقام های ایرانی می گویند سایت پارچین یک مرکز نظامی است و هیچ فعالیت اتمی در آن انجام نمی شود.

µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ

وزارت دفاع ایران در اطلاعیه‌ای از "آتش سوزی در یک کارگاه تولید مواد ناریه (منفجره)" در شرق تهران خبر داده است.
در اطلاعیه سازمان صنایع دفاع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفته شده دو نفر از کارکنان "کارگاه مواد ناریه" جانشان را از دست داده‌اند.
وزارت دفاع نام محل حادثه را اعلام نکرده است. این وزارتخانه می‌گوید آتش سوزی مهار شده است.
حادثه یکشنبه شب، ۱۳ مهرماه، اتفاق افتاده است.
پیش از صدور این اطلاعیه، سایت سحام‌نیوز، نزدیک به مهدی کروبی از سران معترضان انتخابات ۱۳۸۸ از وقوع یک انفجار در سایت پارچین ایران خبر داده بود.
سحام نیوز به نقل از منابعی که نامی از آن‌ها برده نشده، گزارش داده حدود ساعت ۱۱ شب یکشنبه "انفجاری مهیب مناطق اطراف سایت نظامی پارچین در شرق تهران را به لرزه در آورده است. شدت انفجار به حدی بوده که شیشه‌های ساختمان‌های اطراف این مرکز نظامی فروریخته و نور انفجار تا کیلومتر‌ها قابل مشاهده بوده است."
هنوز هیچ مقام رسمی وقوع حادثه در سایت پارچین را تایید نکرده است.
سایت پارچین در جنوب شرقی تهران قرار داد. آژانس انرژی اتمی خواهان دسترسی بازرسان به این تاسیاست اما مقام‌های ایرانی می‌گویند سایت پارچین یک مرکز نظامی است و هیچ فعالیت اتمی در آن انجام نمی‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: