نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۱۸, جمعه

نظر سخنگوی داعش درباره کشتن شیعیان + عکس

نظر سخنگوی داعش درباره کشتن شیعیان + عکس



نظر سخنگوی داعش درباره کشتن شیعیان + عکس


وارد خانه های شیعیان شوید و مثل گوسفند سرهای آنها را از تن نجسشان جدا کنید، کشتن آنها برای شما مثل کشتن مگس باشد.
کد مطلب : 31328

حرف نو - روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن نوشت: "ابومحمد عدنانی" سخنگوی رسمی گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلام در عراق و شام" (داعش) در بیانیه ای روز پنج شنبه گفت: امریکا منطقه خاورمیانه را به ما ( داعش) سپرده است تا نقشه جهان را بر اساس خلافت اسلامی رسم بکنیم و بدانید که ما نقشه جدید جهان را با نوک شمشیرهایمان رسم می کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به شیعیان افزود: شعیان را باید کشت آنها به عباس (سلام الله علیها) و فاطمه (سلام الله علیها) توسل می کنند آنها مشرک اند وارد خانه های آنها شوید و مثل گوسفند سرهای آنها را از تن نجسشان جدا کنید کشتن آنها برای شما مثل کشتن مگس باشد، جنگ امروز جنگ بین همه شیعیان و همه سنی ها است.

 وی در رابطه با اوضاع جاری عراق خطاب به "سنی های" عراق گفت: هرچند امریکا و ایران به شیعیان عراق کمک می کند ولی قدرت شما بیشتر است و هیچ وقت به حکومت شیعیان راضی نشوید.

در این رابطه وزارت کشور عراق روز پنجشنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی این کشور تلاش شبه نظامیان گروه داعش برای حمله به پایگاه نظامی در منطقه یوسفیه در 25 کیلومتری جنوب بغداد را ناکام گذاشتند و 40 شبه نظامی را به هلاکت رساندند، در این عملیات نیروهای امنیتی عراق یک افسر ارتش نیز کشته شد.



هیچ نظری موجود نیست: