نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۱۵, سه‌شنبه

زندانیان سیاسی کُرد محبوس در زندان‌های جنوب ایران:کوبانی آبروی صلح و آزادی در جهان است

زندانیان سیاسی کُرد محبوس در زندان‌های جنوب ایران:کوبانی آبروی صلح و آزادی در جهان است




زندانیان سیاسی کُرد محبوس در زندان‌های جنوب ایران با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از کوبانی، یکی از کانتون‌های سه‌گانه روژئاوا اعلام کردند.
این زندانیان در این بیانیه اعلام کرده‌اند که در روزهای آینده در زندان‌های جنوب ایران، در حمایت از کوبانی دست به اعتصاب عمومی خواهند زد.
نسخه کامل این بیانیه در اختیار کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی قرار گرفته است که در پی می‌آید.

داعش پشت دروازه‌های کوبانی برای ماه‌ها متوقف شده بود، چون زنان و مردان کُرد جانشان را کف دست گذاشته بودند تا خاک کردستان را حفاظت کنند. خبرهای تازه حاکی از آن است که داعشیان تا دندان مسلح به خیابان‌ها و کوچه‌های کوبانی رسیده‌اند و شهر را زیر آتش‌بار سنگین توپ‌ها گرفته‌اند.
گروه تندرو و فناتیک دولت اسلامی دنبال رسیدن به کنار مرزهای ترکیه است و کُردها دنبال دفاع از جامعه آزاد و دموکراتیک روژئاوا. داعشی‌ها پرچم سیاه‌شان را هرکجا سر بریده و جنایات ضد بشری باشد برپا می‌کنند و کُردهای کوبانی در خاک زمین‌های کوبانی که از خون شهیدانش سرخ شده گل می‌کارند.
ما زندانیان سیاسی کُرد محبوس در زندان‌های جنوب ایران، با اینکه دربند داعشیان با ظاهری دیگر هستیم، به یاد کوبانی بوده و خواهیم ماند. مردمان کوبانی، دختران و زنان مبارز کوبانی، مردان دلیر و شرافتمند کوبانی برادران ما هستند و شایسته زندگی آرام و مسالمت‌آمیز هستند. ما در نظر داریم در روزهای آینده در حمایت از کوبانی، دست به اعتصابی هماهنگ در زندان‌های جنوب ایران بزنیم.
ما جمعی از زندانیان سیاسی کُرد از دفاع جانانه مردم کوبانی حمایت کرده و تروریسم اسلامی داعشیان را محکوم می‌کنیم. ما از حق دفاع ذاتی و مشروع زنان و مردان جامعه آزاد و دموکراتیک کانتون کوبانی دفاع کرده و بر این باوریم که کوبانی آبروی صلح و آزادی در جهان هستند. کوبانی آخرین سنگر انسانیت در برابر تروریسم مذهبی و افکار نژادپرستانه و ضدبشری است. همه ما باید از کوبانی به عنوان دستاوردی بشری دفاع کنیم.
ما زندانیان سیاسی کُرد محبوس در زندان‌های جنوب ایران، مظلومیت کوبانی را فریاد زده و از تمام مردم خلق کُرد علی‌الخصوص کُردهای روژهه‌لات (شرق کردستان)، کُردهای باکوور (شمال کردستان) و کُردهای باشوور (جنوب کردستان) می‌خواهیم که با هر وسیله‌ی ممکن از کوبانی حمایت کنند. همچنین از تمام نهادهای بین‌المللی حامی حقوق بشر، سازمان‌های امدادرسان بین‌المللی، اتحادیه اروپا، سازمان ملل متحد، کشورهای منطقه خاورمیانه و در نهایت از تمام آزادی‌خواهان جهان می‌خواهیم ضمن حمایت از کوبانی و مردم مظلوم کُرد روژئاوا، با اقدام‌های فوری و عملی در محکومیت تروریسم در خاورمیانه به یاری زنان و مردان مبارز خلق کُرد بشتابند.

زندانیان سیاسی کُرد محبوس در زندان‌های جنوب ایران
سه‌شنبه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۳ - ۷ اکتبر ۲۰۱۴
--
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

هیچ نظری موجود نیست: