نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۲۸, دوشنبه

حکم نهایی سه کشیش مسیحی ، 18 سال حبس و تبعید

حکم نهایی سه کشیش مسیحی ، 18 سال حبس و تبعید

حکم نهایی سه کشیش مسیحی ، 18 سال حبس و تبعید



بر اساس رای جدید دادگاه انقلاب سه کشیش مسیحی به نام های عبدالرضا علی حق نژاد ، رضا ربانی وبهنام ایرانی در مجموع به 18 سال حبس تعزیری محکوم شدند. 
 کشیش نوکیش مسیحی ، بهنام ایرانی ، که پیش از این نیز محکوم به تحمل ۶ سال حبس بود، بر اساس رای جدید دادگاه .به 6 سال حبس دیگر محکوم  شده است . او که در مجموع محکوم به تحمل 12 سال حبس است ، هم اکنون در ندامتگاه مرکزی کرج دوران حبس خود را می گذراند.


آقای ایرانی در سال ۱۳۸۵ به خاطر فعالیت‌های کلیسایی‌اش به اتهام برگزاری مراسم دعا و پرستش در خانه و بشارت دادن افراد دستگیر و چندین ماه را در بازداشت به سر برد. وی در ۴ اسفند ماه ۱۳۸۶، از سوی شعبه‌ی ۳۰ دادگاه تجدید نظر تهران، به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» به پنج سال حبس تعلیقی محکوم شد.

بهنام ایرانی، مجدداً و در سال ۱۳۸۹ به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به ۱ سال حبس تعزیری محکوم شد و به همین دلیل ۵ سال حبس تعلیقی قبلی وی نیز به مورد اجرا در آمد.

از سوی دیگر کشیش سید عبدالرضا علی حق‌نژاد(متیاس)و رضا ربانی(سیلاس) که در سال جاری بازداشت و در ندامتگاه مرکزی کرج به سر می برند ، هر کدام به شش سال حبس و تبعید به زندان بندر عباس محکوم شدند.

هیچ نظری موجود نیست: