نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۲۱, جمعه

توهین امام جمعه تهران به زرتشتیان: ایران زرتشت چه افتخاری دارد که به آن ببالیم؟

توهین امام جمعه تهران به زرتشتیان: ایران زرتشت چه افتخاری دارد که به آن ببالیم؟


آخوند محمدکاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران با حمله به دولت یازدهم به خصوص وزارتخانه‌های علوم و ارشاد گفته «ایران زرتشت چه افتخاری دارد که ما به آن ببالیم؟»

به گزارش دیگربان digarban به نقل از رسانیوز، صدیقی شامگاه پنجشنبه (۲۰ شهریور) در یادواره «شهدای فریدونکنار» این مطلب را بیان کرده و افزوده «ایران زمانی بزرگ و قدرتمند شد که اسلام را در آغوش گرفت.»

وی با انتقاد از سیاست‌های فرهنگی دولت یازدهم هم گفته «امروز وزارتخانه‌ها و دولت ما باید در خط مقدم جبهه بگویند نگرانی وجود دارد نه اینکه مردم سر از جهنم در بیاورند.»

صدیقی افزوده «ما، دولت و مسئولان ضامن بهشتی بودن مردم هستیم، هر کس به جهنم برود٬ همین جهنمی روز قیامت یقیه شما را می‌گیرد و شما را مقصر جهنمی شدن خود می‌داند.»

وی اضافه کرده «کتاب‌های ضد دینی و زیر نظر همین وزارتخانه‌ها {ارشاد} به چاپ می‌رسد یا روزنامه‌های زنجیره‌ای که همه بلندگوی غرب هستند بسیار خطرناک‌تر از جنگ نظامی هستند.»

صدیقی اظهار کرده «ما به این رقاصه‌ها و سینماچیانی که به دنبال آمریکا می‌روند افتخار نمی‌کنیم، بلکه افتخار ما و کشورمان شهدا و کسانی چون شهید بصیر‌ها هستند.»

امام جمعه موقت تهران به منتقدان اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها نیز تاخته و این پرسش را مطرح کرده که «چرا آقای مسؤول خم به ابرو نمی‌آورد و فتنه گر را در دانشگاه مسئول می‌کند؟»

صدیقی بی‌تفاوتی مسئولان وزارت علوم در خصوص وضعیت دانشگاه‌ها و را «فتنه‌ای» فرهنگی دانسته که «خطر آن بسیار بیشتر از فتنه نظامی است.»

وی در سخنان خود به وقایع سال ۱۳۸۸ نیز اشاره کرده و مدعی شده که این وقایع از ۲۰ سال پیش برنامه‌ریزی شده بود تا نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

صدیقی افزوده «دشمنان نظام» در این وقایع «حتی از کسانی که در زیر عبای امام بزرگ شده بودند استفاده کردند٬ اما موفق نشدند.»

هیچ نظری موجود نیست: