نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ شهریور ۱۶, یکشنبه

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین گام از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر بلژیک را شکست داد و صعودش را به دور بعد قطعی کرد.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین گام از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر صفر بلژیک را شکست داد و صعودش را به دور بعد قطعی کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود از دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال برابر بلژیک به میدان رفت. والیبالیست‌های ایران موفق شدند حریف خود را 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 15 و 21- 25 و 25- 20 شکست دهند.
5798103678_n.jpg
با این پیروزی تیم ملی والیبال ایران 8 امتیازی شد و صعود خود را به دور بعدی مسابقات قطعی کرد. والیبالیست‌های ایران پیش از این نیز تیم‌های آمریکا و ایتالیا را شکست داده بودند اما مقابل فرانسه مغلوب شده بودند.
بلژیک اما قبل از این بازی یک برد مقابل پورتوریکو داشت و برابر تیم های آمریکا و ایتالیا نیز شکست خورده بود. تیم والیبال بلژیک بعد از 32 سال در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کرد. آن‌ها بعد از سال ها ناکامی در سال 2013 قهرمان مسابقات والیبال مردان اروپا شده بودند و به نوعی بازیکنان فعلی این تیم نسل طلایی والیبال این کشور را تشکیل می‌دادند.
بلژیک با ترکیب وندن دریز، تورلینگز سام درو، فرانک دپستر، پیتر ورهیس، سیمون دورده، ورهن نمان و لیبرو درکونیگ بازی را آغاز کرد.
در مقابل سفیدپوشان ایران با ترکیب سعید معروف، فرهاد قائمی، موسوی عراقی، عادل غلامی،‌امیر غفور و مجتبی میرزاجانپور و لیبرو فرهاد ظریف به میدان رفتند.
ست نخست 25-23 ایران
تیم ملی والیبال ایران که به هر سه امتیاز این مسابقه نیاز داشت در آغاز یک نمایش ریسکی را به نمایش گذاشت اما بازیکنان بلژیک نشان دادند که به راحتی سر تسلیم شدن ندارند. بازی خوب پاسور این تیم و حمله از منطقه 2 به زمین ایران موجب شد تا خیلی زود بلژیکی‌ها 2 امتیاز جلو بیفتند. آن‌ها بعد از وقت استراحت فنی نخست فاصله امتیازهای خود را بیشتر می‌کردند. در مقابل امیر غفور از ایران به عنوان مهاجم اول سعی می‌کرد تا اسپک‌هایش را در قلب دفاع زمین حریف بنشاند.
ایران بعد از وقت استراحت فنی دوم توانست تا سرانجام از حریف خود پیش بیفتد . بازی با اختلاف یکی دو امتیاز برای دو تیم پیش می‌رفت. در نهایت شاگردان اسلوبودان کواچ موفق شدند در یک نمایش تماشایی 25 بر 23 حریف خود را شکست دهند.

هیچ نظری موجود نیست: