نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مرداد ۱۹, یکشنبه

«با شدیدترین مجازات ادبشان کنند.» چه نوعی مجازاتی؟ شلاق. اگر بی‌حجاب‌ها بدانند که شلاق در انتظارشان است، خودشان را اصلاح می‌کنند.

b2ap3_thumbnail_108626_356.jpgدر جامعه حجاب یا بدحجابی همچنان یک مسئله است.

خب! می‌خواهید نباشد؟ مساله‌ای که به دین و ناموس و آبروی خانواده‌ها ربط دارد، مساله مهمی است و باید هر چه زودتر راهی پیدا کرد تا این مشکل حل شود. یعنی شما منظورتان این است که نوع پوشش خانم ها مهم نیست؟

من چنین منظوری نداشتم. نظر شما درباره نوع پوشش خانم‌ها چیست؟

خجالت‌آور! واقعا انسان بعضی‌ وقت‌ها نمی‌داند چه بگوید و چه کاری انجام دهد. ما جمهوری اسلامی هستیم و اسلامی‌ترین کشور در دنیاییم و به همین دلیل نباید خیابان‌های ما محل جولان بی‌حجاب‌ها و آرایش کرده ها باشد. آنها عمدا دست به چنین کاری می‌زنند تا امنیت را در جامعه کم کنند. به نظر من پوشیدن لباس‌های تنگ و کوتاه و آرایش‌های آنچنانی نوعی لجبازی با نظام است. دقیقا به همین دلیل باید بگیرند‌شان و با شدیدترین مجازات ادبشان کنند.

«با شدیدترین مجازات ادبشان کنند.» چه نوعی مجازاتی؟

شلاق. اگر بی‌حجاب‌ها بدانند که شلاق در انتظارشان است، خودشان را اصلاح می‌کنند.

حاج‌آقا، شلاق؟

بله شلاق. شما چرا با شلاق‌ زدن به بی‌حجاب‌ها مخالفید؟

خب! شاید بهتر باشد که مشکلات را با راه‌حلی منطقی و یا مسالمت حل کرد.

کدام مسالمت؟ وقتی از عمد بی‌بندوباری به وجود می‌آورند و باعث می‌شوند پسرهای مردم منحرف شوند، نباید شلاق بخورند؟ من یک سی‌دی دارم که پسری می‌گوید با 2 میلیون تومان پیکان خریدم تا با سوار کردن دخترهای بی‌حجاب از آنها سوءاستفاده کنم. خب! باز هم می‌گویید شلاق بد است؟

اینکه یک پسر احتمالا بیمار تصمیم‌ به ارتکاب جرم می‌گیرد، تقصیر دختران یا به قول شما بی‌حجاب‌هاست؟

هیچ نظری موجود نیست: