نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مرداد ۳, جمعه

زنان و دختران ١١ تا ٤٢ ساله «داعش دستور ختنه زنان در عراق را صادر کرد»

زنان و دختران ١١ تا ٤٢ ساله

«داعش دستور ختنه زنان در عراق را صادر کرد»

۱۳۹۳ مرداد ۰۲
خبر / رادیو کوچه

سازمان ملل متحد اعلام کرد که دولت اسلامی عراق و شام موسوم به «داعش» دستور ختنه تمامی زنان و دختران ١١ تا ۴٢ ساله، در شهر موصل و اطراف آن‌را صادر کرده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، ژاکلین بادکوک، هماهنگ کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد در عراق روز پنج‌شنبه بیست و چهارم ژوئیه، در یک تماس ویدیویی از شهر اربیل در اقلیم کردستان، گفته است که این فتوا از سوی جنگجویان مسلمان سنی صادره شده و ۴ میلیون زن و دختر را در این شهر تحت تاثیر قرار خواهد داد.
1
بنابه این گزارش، بادکوک گفته است: این برای عراق و به ویژه این منطقه موضوعی جدید و مایه نگرانی است، و باید در این مورد اقدامی صورت گیرد. این خواسته مردم عراق و یا زنان این کشور نیست و آن‌ها اسیر دست تروریست‌ها هستند.
شورشیان وابسته به دولت اسلامی عراق و شام، که یک تشکل اسلام‌گرای افراطی سنی است، پس از چند هفته درگیری پراکنده حدود یک ماه پیش، شهرهای موصل و تکریت در عراق را هدف حمله قرار دادند و در حالی که نفرات ارتش و پلیس دولت مرکزی از برابر آنان گریخته بودند، این شهرها را به تحت کنترل خود درآورند.

هیچ نظری موجود نیست: