نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ تیر ۶, جمعه

مادر مفقود شده‌ی زندانی سیاسی، محسن قشقایی زاده غریبانه و بی‌کس به دیار باقی شتافت + ساعت مراسم ختم

مادر مفقود شده‌ی زندانی سیاسی، محسن قشقایی زاده غریبانه و بی‌کس به دیار باقی شتافت + ساعت مراسم ختم

تیر 1393
به‌حقیقت چه رخ داده است؟؟؟
هیچ برای گفتن نداریم. به جز آنکه خبر را از زبان دیگران نقل کنیم: پیمان عارف می‌گوید:
«و زمانیکه مصیبتی بر شما وارد آمد؛ بگویید همانا از برای خداوند هستیم و به سویش بازمی‌گردیم.
با نهایت تأثر و تأسف مطلع شدم خانم طوطی سلطانی، مادر محسن قشقایی‌زاده که از روز 30 اردیبهشت(نامه به یک آزاده: صحیح‌تر 29 اردیبهشت است) و پس از ملاقات فرزندش در بند 350 زندان اوین ناپدید گشته بود، در روز مذکور پس از ملاقات محسن و در راه بازگشت از زندان اوین -حد فاصل زندان تا ایستگاه بی-آر-تی اتوبان چمران، تصادف نموده و پس از انتقال به بیمارستان شریعتی و یک‌روز بستری‌بودن(نامه به یک آزاده:یعنی 30 اردیبهشت بر اثر مرگ مغزی) درگذشته است.
این در حالیست که با توجه به مفقودگردیدن کیف مرحومه و عدم امکان شناسایی و احراز هویت؛ آن بانوی رنجدیده پس از 10 روز در قطعه‌ی متوفیان مجهول‌الهویه در بهشت زهرا به خاک سپرده شده‌است.
مراسم ختم شادروان طوطی سلطانی، فردا جمعه ساعت 6 تا 7:30 در مسجد امام جعفر صادق واقع در سه راه افسریه، بلوار قصر فیروزه، بین 15 متری اول و دوم (اسلام آباد) برگزار می‌گردد.
بدین‌وسیله به محسن عزیز عرض تسلیت نموده، اعطای مرخصی به وی طبق آیین‌نامه اجرایی سازمان زندانها و اقدامات تأمینی از سوی دادستان تهران را خواستارم!»
پیمان عارف – پنجشنبه 5 تیر – 21:15
…….و چه‌کس این خبر را به فرزند در بند خواهدداد؟
این درحالی است که حتی اعتصاب غذای محسن قشقایی زاده در زندان اوین نیز موجب نگردید تا مسئولین به وی برای یافتن مادرش مرخصی دهند. محسن قشقایی زاده برای اعتصاب غذایی که «آزادم کنید تا مادرم را بیابم» را فریاد می‌کرد تنبیه گردید و از بند 350 زندان اوین به بند 8(زندانیان مالی) منتقل شد.
اینک دیگر جای مادر مشخص شده است.و به «دربه‌در دنبال مادر گشتن و گشتن» نیازی نیست…
 عدم رسیدگی به درخواست مرخصی محسن قشقایی‌زاده برای پیگیری وضعیت  مادر گمشده‌اش موجب اعتصاب غذای وی از سه‌شنبه 20 خرداد 93 گردیده است.طوطی سلطانی،مادر محسن قشقایی زاده زندانی سیاسی محبوس در بند 350 اوین  پس از آخرین ملاقات با فرزند در بندشان (29 اردیبهشت) دیگر به خانه بازنگشته‌اند

عدم رسیدگی به درخواست مرخصی محسن قشقایی‌زاده برای پیگیری وضعیت
مادر گمشده‌اش موجب اعتصاب غذای وی از سه‌شنبه 20 خرداد 93 گردیده است.طوطی سلطانی،مادر محسن قشقایی زاده زندانی سیاسی محبوس در بند 350 اوین
پس از آخرین ملاقات با فرزند در بندشان (29 اردیبهشت) دیگر به خانه بازنگشته‌اند

هیچ نظری موجود نیست: