نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ تیر ۹, دوشنبه

المپیک نازی ها!!تبلیغات نازی ها

المپیک نازی ها

حکومت دیکتاتوری آدولف هیتلر به مدت دو هفته در ماه اوت سال 1936 ماهیت نژادپرستانه و نظامی گرایانه خود را هنگام برگزاری المپیک تابستانی پنهان کرد. این رژیم با کم اهمیت جلوه دادن برنامه یهودستیزانه خود و همچنین طرح های گسترش قلمرو ارضی خود، از این بازی ها سود برد تا بسیاری از تماشاگران خارجی و همچنین روزنامه نگاران را با تصویری از یک آلمان صلح طلب و اهل مدارا مبهوت کند. 
المپیک نازی ها


  • آشویتس

    آشویتس

    مجموعه اردوگاه های کار اجباری آشویتس در نوع خود بزرگترین اردوگاه های ساخته شده توسط رژیم نازی بود. این مجموعه شامل سه اردوگاه اصلی می شد که در همه آنها زندانیان به بیگاری گماشته می شدند. یکی از این اردوگاه ها برای مدتی طولانی به عنوان مرکز کشتار نیز استفاده می شد.
  • کتابسوزان

    کتابسوزان

    در سال 1933، یوزف گوبلز، وزیر تنویر افکار عمومی و تبلیغات نازی ها شروع به هماهنگ سازی فرهنگ و هنر با اهداف نازی ها کرد. دولت، سازمان های فرهنگی را از یهودیان و کسانی که گفته می شد به لحاظ سیاسی یا هنری مورد سوءِ ظن هستند، پاکسازی کرد.
  • تبلیغات نازی ها

    تبلیغات نازی ها

    "هدف از تبلیغات، تحمیل یک دکترین بر تمام یک ملت است... تبلیغات با چشم انداز یک آرمان، عامه مردم را تحت تأثیر قرار داده و آنان را آماده پیروزی این آرمان می کند." آدولف هیتلر این عبارات را در کتاب خود، " نبرد من" (1926) می نویسد.

هیچ نظری موجود نیست: