نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۷, چهارشنبه

متاسفانه در این محل بیش از دو هزار بشکه روغن، الکل و چسب که آتش زاست نگهداری می شد که مانند مخزن باروت است و حریق بسیار سخت کنترل شد. تلاش کردیم از گسترش دامنه آتش به انبار کناری که مملو از چوب است جلوگیری کنیم که خوشبختانه موفق شدیم این کار را با موفقیت به پایان برسانیم.
مدیرعامل آتش نشانی قزوین تصریح کرد: میزان مواد روغنی و آتش زای نگهداری شده در این انبار حدود 600 تن برآورد می شود که در ساعات اولیه از ایستگاه تهران برای انتقال مواد کنترل حریق استمداد کردیم که امیدواریم دیگر نیازی به آن نباشد.
در حال حاضر با نزدیک شدن به نیمه شب بسیاری ازمسئولان استان در محل حادثه حضور دارندکه در این میان مرتضی روزبه استاندار، مسعود نصرتی شهردار،حجت الاسلام صادقی دادستان، سردار میرحیدری فرمانده ناجا، امیر شهری فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین، میربها فرماندار و رئیس شورای شهر و مدیران شهری مشاهده می شوند.
گفته می شود میزان خسارت احتمالی به این انبار بزرگ نگهداری روغن خودرو بالغ بر 200 میلیارد ریال است.
همچنین صدرالدین علیپور مدیرکل محیط زیست استان قزوین در محل حادثه حاضر شده و در خصوص رفع آلودگیهای ناشی از جاری شدن مقادیر متنابهی روغن درجویهای خیابانهای مسیر نکاتی را متذکر شد.
تمامی جویهای نهر محدوده خیابان اسدآبادی و کوچه های اطراف مملو از روغن هایی است که در ساعات اولیه آتش سوزی تعدادی از شهروندان نسبت به جمع آوری این روغنها با ظروف شخصی اقدام کردند که توسط ماموران از این کار جلوگیری شد.
مدیرکل محیط زیست استان قزوین ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در جمع آوری روغن های جاری شده در سطح خیابانهای شهر پس از مهار آتش خواستار توجه جدی به این موضوع شد.
پیش بینی می شود این حریق تا سه ساعت آینده مهار شود.
تلاش ایثارگرانه آتش نشانان برای مهار این حریق ستودنی است.

هیچ نظری موجود نیست: