نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ فروردین ۲۵, دوشنبه

مراد شیخی: در توضیح یک عکس / از ریچارد نلسون فرای، تا آخوند محمد تقی رهبر، بسیجی ها، و پرچم یا زهرا


مراد شیخی: در توضیح یک عکس / از ریچارد نلسون فرای، تا آخوند محمد تقی رهبر، بسیجی ها، و پرچم یا زهرا
اگر نمی شود که  ریچارد نلسون فرای ایران شناس و شرق‌شناس برجسته آمریکایی متخصص برجستهٔ ایران‌شناسی و استاد بازنشستهٔ دانشگاه هاروارد  که به زبان‌های زبان فارسی، عربی، روسی، آلمانی، فرانسوی، پشتو، ازبک و ترکی مسلط بود و با زبان‌های اوستایی، پهلوی و سغدی آشنایی کامل داشت، در شهر اصفهان مدفون گردد، خرد و منطق مدل شما نیز به ما ایرانی ها حکم میکند که قبر امام رضا عربستانی در شهر مشهد به کلی منهدم شود و استخوان های باقی مانده قبر این شخصیت مذهبی به کشور عربستان انتقال داده شود. باید که ترتیب انتقال قبر امام زاده فاطمه معصومه به کشورهای عربی را داد. و همچنین ده ها هزار امام زاده که در جای جای ایران دفن شدند. که هیچ ربطی به ایرانی بودنشان نیست. خارجی هستند و ماحصلی به غیر از ترویج عقب ماندگی و تامین منافع مادی برای جماعت مرتجع ندارند. اما فرهنگ انسان دوستانه ما ایرانی ها هیچ زمانی به ملیت افراد نگاه نمی کند و بلکه به شخصیت انسانی و  احترام گذاشتن به حقوق دیگران و داشتن جامعه اي عاری از خشونت و کینه و نفرت توجه دارد.
 امثال ریچارد نلسون فرای، و آرتور آپهم پوپ مورخ شهیر آمریکائی و معرف آثار هنری ایران، خدمات زیادی به تاریخ و فرهنگ ایران شناسی در دنیا انجام دادند.  اما سوال من از آخوند مفت خور بیکار و بیعار و سربار جامعه «محمد تقی رهبر» این است که چه خدمتی فرهنگ ناب  اسلام محمدی، و حضور و دفن نوادگانشان  برای ما کرده اند؟
این شخصیت های مقدس کشورهای عربی که در ایران جا خوش کرده اند و به یمن وجودشان که فرهنگ جنایت و عقب ماندگی هم بیداد میکند، از ایرانی ها چه علم و دانشی را به جهانیان معرفی کرده اند؟ ساده تر بگویم چه خیری به جز ترویج عقب ماندگی، زن ستیزی، نابرابری میان زن و مرد،  عزاداری، مرده پرستی، کودک آزاری، بر سر و سینه زدن، شلاق، سنگسار، بریدن دست و پا، خرافات،  و از همه مهمتر اینکه جماعتی بنام آخوند تشکیل شده که در ایران علی رغم اینکه هیچ کاری انجام نمیدهد و بلکه خود را در نقش مدعی العموم در همه کارها دخالت و فضولی میکنند! و خمینی که نه تنها دخالت کرد و بلکه باعث اعدام ده ها هزار جوان، و صد ها هزار جنایت خونین  شد. و همچنین  نظام فرهنگ اسلامی حاکم که سیاستی به غیر از  خشونت و جنایت و سرکوب را نمی داند!
 در معرفی آخوند محمد تقی رهبر امام جمعه نظام فاشیست های حاکم در ایران امده است که ایشان “مصاحبه‌های متعددی در لزوم بستن فضای فرهنگی کشور داشته است. وی همچنین از امضا کنندگان طرحی است که بر اساس آن دانشجویان دختر برای ادامه تحصیل در دانشگاههای خارج از محل سکونت خود نیازمند ارائه اجازه نامه کتبی از پدر یا شوهر خود هستند. یک همچین آدم متحجری که از علم و دانش و انسان دوستی دنیا بی بهره است به خود اجازه میدهد که در ارتباط با شخصیت های علمی دنیا هر مزخرفی را بگوید! امثال شما زباله های متعفن داخل ایران هستید! و باعث شرمساری و ننگ تاریخ ایران هستید. اثامه بن لادن هائی تروریست هستید که امیدوارم توسط مردم ستمدیده ایران به زباله دانی های تاریخ ریخته شوید.
 و  همچنین ایرانی به بسیجی متحجر بیسواد گماشته و شستشوی مغزی داده شده که رفته بالای قبر آرتور پوپ ایران شناس، و پرچم یا زهرا را نشان می دهد، میگوید که، اگر آرتور پوب خارجیست، اون زهرای تو هم خارجی و غیر ایرانیست، و اهل کشور عربستان است.
و ضمن اینکه یک تفاوت بزرگی میان امثال آرتور پوب، و فرای با اون یا زهرای تو وجود دارد، و اینکه اینها آدم های باسواد، مدرن، انسان دوست، تحصیلکرده و کلی نیز خدمت فرهنگی برای کشور ایران انجام دادند. اما زهرای تو، و فرهنگ پدری و اجدادش چیزی به غیر از تحقیر ایرانی ها، تجاوز به کشور ایران، و هزاران درد بی درمان حاصلی دیگر نداشتند! این فرهنگ زهرای تو به معنی دشمنی با فرهنگ ایران و تداوم عقب ماندگی برای وطن است، و نه قبر پروفسورهائی که همه دغدغده زندگی شان خدمت به جهانیان است. (حمله اعراب به ایران)
 جناب آخوند، بسیجی، مداح، مدافع فرهنگ ارتجاع عربیسم* در ایران، و یا زهرا به معنی، عقب ماندگی، سنگسار، یا روسری یا تو سری، شلاق، تجاوز جنسی، سانسور، شکنجه زندانیان سیاسی، و کلن جنایت و بی حقوقی و بی هویتی مردم ایران است.
 مزخرفات  امام جمعه  بی وطن مرتجع مدافع فرهنگ عربیسم در تعریف شخصیت ریچارد نلسون فرای را ببینید: محمدتقی رهبر امام جمعه اصفهان روز بیست و دوم فروردین ماه از این ایران شناس سرشناس به عنوان “جاسوس” و “دزد اموال ایران” نام برد!
akhond rahbar
جناب آخوند محمد تقی رهبر مفت خور سربار ایران، دارید برعکس قضاوت می کنید و در حقیقت دزد اموال مردم ایران کسی جز شما آخوندای بیکار و گماشتگان مسلح که به مزدروری شما مشغولند نیستند. این مسئله عین واقعیت است که شماها با خرافه گوئی به چپاول اموال مردم و بلعیدن دسترنجشان مشغولید. و نه پروفسور ریچارد فرای آمریکائی. شما  که همه عمر و زندگی تان در صدد ترویج عقب ماندگی و بدبختی بیشتر ایرانیان تلاش می کنید لباسی هم که بر تن کردید هیچ ربطی به تاریخ و فرهنگ ایران ندارد. و امام زاده های شما که همش خارجی اند عامل اصلی دزدی اموال مردم ایرانند. و نظام ننگین اسلامی موجب همه بدبختی و تحقیر فرهنگ ایرانیان و هویت تاریخ ایران هستید. این شما و امام زاده هایتان باعث ننگ و شرم ایرانیانند، و نه کسانی که در زندگی شان تلاش کردند فرهنگ و هنر ایران را به جهانیان معرفی کنند.
  افتخار شما آخوندا برای کشور ایران چیست؟ آیا جز این است که حدود 40 سال است که با جنایت و جنایت و جنایت زندگی ایرانیان را به جهنمی تبدیل کردید؟ خون مردم ایران را در شیشه نمودید! و این در حالیست که شما و آقا زاده ها و گماشتگان منتصب به نظام فرهنگ آخوندیسم عربیسم بی وطن ایرانی از بهترین امکانات زندگی مادی در کشور بهره مندید. آقازاده هایتان هم در کشورهای غربی زندگی میکنند.(اسامی یکصد و چهل نفر از غارتگران اموال ايرانيان) ـ (ناپدید شدن ۱۰۰میلیارد دلار از درآمدهای ایران) ـ (امپراتوری ۹۵ میلیارد دلاری آیت‌الله خامنه‌ای).
 شر شما بی وطن ها که از ایران و از سر زندگی مردم ایران کم شود، آغاز رسیدن به یک زندگی متمدن و انسانیست. شما و امام زاده های مقدس تان هیچ ربطی به هویت ایران و ایرانیت  ندارید. حرف اکثریت مردم ایران این است که همین امروز جمع کنید بساط تحجر و وحشی گری های فرهنگی تان را و بروید در کشور عربستان و یا دیگر کشورهای عربیسم اقامت کنید. خیر شما هرگز به مردم ایران نرسید، اما هر چه شاهدیم شر شماست! هر ساعتی که شر فرهنگ عربیسم ارتجاعی از سر مردم شریف ایران کوتاه گردد، به خیر کودکان فردای ایران است.
 نوشته ام را با  شعر زیبائی از سعیدی سیبرجانی که برگرفته از واقعیتی تلخ از نفوذ و فرهنگ بی وطن های مرتجع در ایران است را به پایان میبرم.
  وطن امروز اسیر دو سه تن بی وطن است
 انهدام وطن از نکبت این چند تن است
 این یکی لاشخور و آن دگری جغد سیاه
 این یکی مرده خور و آن دگری گور کن است
 آن شده پیش نماز چمن دانشگاه
 واقعا قصه ی او قصه * خر در چمن * است
 عطش قاضی اسلام بنازم که چنین
 تشنه خون جوان و بچه و مرد و زن است
 حاکم شرع به حیوان عجیبی ماند
 که دمش گاو و تنش خوک و سرش کرگدن است
 هیات حاکم ما هیات خیرات خوری ست
 هیات دولت ما هیات زنجیر زن است
 تا که باشد وطنم دست دو تن تعزیه خوان
 همه جا قتل حسین و حسن است
 روزگاری که وطن غصب کفن دزدان است
 عجبی نیست اگر مرده ما بی کفن است
 می زند خون جوانان وطن موج هنوز
 این چنین است که لب تشنه و خونین بدن است
 مملکت داری از این قوم چه داری تو امید
 که در اندیشه جیب و شکم وخیک تن است
 بر نیاید ز بز و بزمچه خرمن کوبی
 کار بر عهده گاو نر و مرد کهن است
 شده هر بی خردی صاحب یک دسته قشون
 هر خطا پیش رئیس دوسه تا انجمن است
 این یکی دشمن شعر و گل و موسیقی و عشق
 آن یکی دشمن ملیت و خصم سنن است
 بلبلان را همه کشتند به فتوای فقیه
 حالیا وقت نوا خوانی زاغ و زغن است
 حد شرعی به گل لاله و نرگس زده است
 حاکم شرع که غارتگر دشت و دمن است
 سرزمین گل و بلبل به چه روزی افتاد
 بلبل آن وزغ است و چمن آن لجن است
 مجلس ختم قناریست بیا ای قاری
 که کنون نوبت تو طوطی شکر شکن است
 این چه بو ییست که از زیر عبا می آید
 که چنین باعث دلسردی مشک وختن است
 داده بودند خبر بت شکنی می آید
 بت شکن آمد و دیدیم که پیمان شکن است
 مذهب مرجع تقلید اگر بی وطنی است
 مراد شیخی
جمعه, 22 فروردين 1393
11/april/2014
 * منظور من فرهنگی است که بعد حمله اعراب به ایران تحمیل شده است. فرهنگی که ماحصلی به غیر از عقب ماندگی و بی هویتی برای ایرانیان همراه نداشته.

هیچ نظری موجود نیست: