نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ اسفند ۱۲, دوشنبه

پرونده تازه فساد: ۱۲ میلیارد تومان برای مدیری که ماموریت نرفت

پرونده تازه فساد: ۱۲ میلیارد تومان برای مدیری که ماموریت نرفت


وقتی فساد بانکی سه هزار میلیارد تومانی فاش شد، آیت الله خامنه ای با لحن تندی از رسانه ها خواست "قضیه را کش ندهند"
به گفته رییس سازمان بازرسی کل کشور " در پرونده ای که در یکی از استان‌ها در حال پیگیری است، یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، ۱۲ میلیارد تومان حق ماموریت و ۵۳۰ میلیون تومان پول غذا دریافت کرده‌است.»
به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر سراج، ذکری از نام این مدیر و یا استان محل کار او نکرد.
این اولین بار نیست که پیش از رسیدگی به مواردی از فساد مالی و یا اختلاس در ایران ابتدا افشاگری هایی در این رابطه انجام می گیرد. وقتی فساد بانکی سه هزار میلیارد تومانی فاش شد، آیت الله خامنه ای با لحن تندی از رسانه ها خواست "قضیه را کش ندهند".
چند روز پیش حسن روحانی در اشاره به فسادهای مالی گسترده که به اسم دور زدن تحریم ها صورت گرفته و پول ملت به یغما رفته است، صحبت از آن کرد که حجم فسادهایی که در جمهوری اسلامی کشف می شوند به حدی رسیده که قضیه سه هزار میلیارد تومانی پیش آنها چیزی نیست.
نازنین جاوید، مجری برنامه رادیویی کلیک چشم انداز بامدادی بی بی سی فارسی در گفتگوئی با حسین باستانی، تحلیلگر مسائل ایران در بی بی سی فارسی، ابتدا از او علت این افشاگری ها را پرسید.

هیچ نظری موجود نیست: