نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ بهمن ۱۰, پنجشنبه

راز «وفاداری» به «رهبر» ۱۸میلیارد تومان شهریه ماهیانه خامنه‌ای به طلاب


 
راز «وفاداری» به «رهبر» ۱۸میلیارد تومان شهریه ماهیانه خامنه‌ای به طلاب

• محمد محمدی گلپایگانی٬ مسئول دفتر علی خامنه‌ای اعلام کرد وی ماهانه ۱۸ میلیارد تومان برای «شهریه طلاب» اختصاص می‌دهد ...

ا پنج‌شنبه  ۱۰ بهمن ۱٣۹۲ -  ٣۰ ژانويه ۲۰۱۴


دیگربان: محمد محمدی گلپایگانی٬ مسئول دفتر علی خامنه‌ای اعلام کرد رهبر جمهوری اسلامی ماهانه ۱۸ میلیارد تومان برای «شهریه طلاب» اختصاص می‌دهد.
به گزارش روز پنجشنبه (۱۰ بهمن) خبرگزاری فارس٬ آقای محمدی گلپایگانی در سومین همایش «ذخایر معنوی» حوزه علمیه اصفهان این مطلب را بیان کرده است.
وی افزوده محل تامین این بودجه از «وجوهات» است و حتی «یک ریال آن حکومتی نیست.»
محمدی گلپایگانی نگفته که این ۱۸ میلیارد تومان در ماه بین چه تعدادی از طلاب تقسیم می‌شود.
۲۸ شهریور سال گذشته نیز یوسف طباطبایی٬ امام جمعه اصفهان از اداره ۲۰ حوزه علمیه در سوریه، لبنان، پاکستان و دیگر کشورهای آفریقایی از سوی علی خامنه‌ای خبر داده بود.
طباطبایی گفته بود بودجه تمام این حوزه‌های علمیه به طور مستقیم از سوی رهبر جمهوری اسلامی تامین می‌شود.
طلاب حوزه‌های علمیه شیعی در ایران و برخی کشور‌های مسلمان از حمایت مستقیم مالی مراجع تقلید و رهبر جمهوری اسلامی برخوردارند.
سال ۱۳۹۰ نیز دولت محمود احمدی‌نژاد از کمک ۷۶۰ میلیارد تومانی به حوزه‌های علمیه خبر داده بود که این مسئله با جنجال‌های فراوانی همراه شد.

هیچ نظری موجود نیست: