نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ بهمن ۹, چهارشنبه

انتخاب . روزنامه تودی زمان ترکیه نوشت: گزارش دفتر دادستان استانبول نشان می دهد که رضا ضراب از نمایندگان سابق مجلس و دیپلمات هایی که پاسپورت دیپلماتیک داشتند برای انتقال ۲۰ میلیار دلار از ایران به ترکیه استفاده کرده است.

انتخاب . روزنامه تودی زمان ترکیه نوشت: گزارش دفتر دادستان استانبول نشان می دهد که رضا ضراب از نمایندگان سابق مجلس و دیپلمات هایی که پاسپورت دیپلماتیک داشتند برای انتقال ۲۰ میلیار دلار از ایران به ترکیه استفاده کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل تیک Tik.ir، این یافته ها نشان می دهد که نه تنها وزرا بلکه مقامات امنیتی ، نمایندگان مجلس و دیپلمات ها به رضا ضراب کمک می کرده اند.
این روزنامه ترک زبان در ادامه ادعا کرد: انتقال پول که پس از اعمال تحریم های سازمان ملل علیه ایران اغاز شد، توسط رضا ضراب تاجر مشهور هدایت می شد که اخیرا در ترکیه دستگیر شد.
براساس این گزارش، تحقیقات همچنان از سوی دفتر دادستانی ادامه دارد اما پس از پایان بررسی های لازم، بسیاری از نمایندگان سابق مجلس و دیپلمات ها بازداشت می شوند.
این روزنامه ادعا کرد که این پول ابتدا به ترکیه و هالک بانک منتقل و سپس به کشورهای اروپایی انتقال داده می شده است.
بنابراعادی روزنامه تودی زمان، تمام این نقل و انتقالات با اطلاع دولت احمدی نژاد و اردوغان صورت می گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: