نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آذر ۳۰, شنبه



 دبیر شورای منطقه ای حوضه آبخیز دریاچه ارومیه و مدیر کل حفاظت  محیط زیست آذربایجان غربی نسبت به ظهور و تشکیل پدیده شنهای روان هشدار داد.
حسن عباس نژاد اظهار داشت درحال حاضر پدیده جدیدی در منطقه ای به شعاع چندین کیلومتر مربع در محدوده های ساحلی شمال غرب دریاچه و حتی داخل آن در حال شکل گیری است که شنهای روان مناطق کویری ایران را در ذهن تداعی می کند.
 وی تاکید کرد در حال حاضر سطح تراز دریاچه ارومیه به کمترین میزان ثبت شده در 100 سال اخیر رسیده است واین در حالی است که وسعت ان به 16 درصد وسعت اصلی ،کاهش یافته است.
عباس نژاد گفت: وضعیت فعلی پارک ملی دریاچه ارومیه بی اغراق بحرانی ترین وضعیت مشاهده شده قرن اخیر است و محیط بانان و کارشناسانی که تا اوایل بهار امسال توسط قایق به جزایر دریاچه طی مسیر می نمودند, امروز برای رسیدن به آن، از خودرو به عنوان وسیله ایاب وذهاب استفاده مینمایند.
دبیر شورای منطقه ای حوضه آبخیز دریاچه ارومیه افزود: بی شک دریاچه امروز چشم انتظار عزمی بسیار جدی از جانب همه ارکان اعم از ذینفعان ملی و منطقه ای است که با دیدی وسیع و جامع وارد عرصه نجات این نگین فیروزه ای گردند.











هیچ نظری موجود نیست: