نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۷, شنبه

تخریب باغ جمشیدیه

 تخریب باغ جمشیدیه



  تخریب باغ درون شهری برای ساخت برج‌ها نمی‌تواند کار درستی باشد، آن هم وقتی تهران با معضل شدید آلودگی هوا روبروست.

jamshidiehParkDistruction1.jpg
:وقتی نگاه می‌کنیم و می‌بینیم، مرجعی که برای تخریب باغ معنوی جمشیدیه مجوز صادر می‌کند، شهرداری تهران بوده است، باید پرسید که چرا برای ویران کردن باغ معنوی جمشیدیه، مجوز صادر شده و براساس چه ضرورتی باغی که به قول خودشان در پهنه حفاظت سبز است، باید تخریب شود.
 همانطور که در تذکر کتبی مطرح شده در صحن مجلس توسط نمایندگان تهران نیز اعلام شد، چرا علی رغم دستور دیوان عدالت اداری مبنی برای توقف ساخت‌وساز، همچنان باید نسبت به ادامه تخریب این باغ، یک نگرانی عمومی وجود داشته باشد.
jamshidiehParkDistruction2.jpg
  تخریب فضای سبز حساس هستند و ما هم به دلیل مسئولیتمان صد برابر حساسیت داریم، گفت: باید مسئولان و مدیران خاطی را شناسایی کرده و مواخذه کنیم که چرا این اتفاق افتاده است؟

  وقتی دیوان عدالت اداری بر اساس اسناد طرح تفصیلی و بالادستی تهران، حاضر می‌شود، حکمی برای اعاده باغ معنوی به کاربری سابق یعنی فضای سبز صادر کند، یعنی کاملا پرونده را بررسی کرده و تخلفاتی در تغییر کاربری و صدور مجوز تخریب وجود دارد که قابل چشم پوشی نیست. لذا شهردار تهران بهتر است راسا وارد میدان شود و جلوی ادامه تخریب این باغ را بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عکس‌های منتشر شده ازگودبرداری در باغ معنوی، گفت: جای تاسف است پس از صدور حکم دیوان عدالت اداری برای توقف پروژه، تخریب سرعت گرفته است. چطور به خودشان اجازه دادند چنین خیانتی در حق محیط زیست صورت دهند.

jamshidiehParkDistruction3.jpg

هیچ نظری موجود نیست: