نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۶, جمعه

وبسایت خامنه ای؛ پرونده فتنه ۸۸ نابخشودنی است


shohadaye jonbesh 88 
۱۳۹۲/۱۰/۰۶انقلاب اسلامی در هجرت : اولین بار محمد خاتمی از" ظلم به نظام و رهبری" نام برد گفت "اگر ظلمي شده كه شده است همه بياييم عفو كنيم و به آينده نگاه كنيم. اگر به نظام و رهبري ظلم شده است به نفع آينده از آن چشم پوشي شود و ملت هم از ظلمي كه بر او و برفرزندانش رفته است مي‌گذرد!! اقای خاتمی کشتار مردم بیگناه را که حق خود را خواستار بودند را در کنار ادعای واهی ظلم به نظام مینشاند و سعسی در کوچک کردن ان دارد و فراموش میکند هر نظامی برای خدمت به مردم است و نه بالعکس. اکنون نظام ولایت فقیه و "رهبر مظلوم " اصلاح طلبان وقاحت را تا بحد ی رسانده اند که وبسایت خامنه ای جنبش ازادیخواهی مردم را در سال 88 فتنه قلمداد کرده و در ذیل ان نوشته نا بخشودنی!!

به گزارش سحام. پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir ا با انتشار تصویری “فتنه ۸۸″ را به صورت پرونده ای نابخشودنی به تصویر کشید.و ین تصویر را در آستانه تظاهرات دولتی ۹ دی ماه منتشر کرده است.
این تصویر همچنین همراه با بخشی از سخنان رهبری منتشر شده است که گفته است :”گناه بزرگ فتنه‌گران در سال ۸۸ این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه‌اى، خدشه‌اى در ذهنشان بود، این خدشه را به صورت ایجاد چالش براى نظام اسلامى مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامعه‌ى ما موجود است.”
این بخش از سخنان رهبری و تاکید بر اینکه ” آثار آن همچنان در جامعه ی ما موجود است.” خود موید حضور جنبش سبز و خواسته های جنبش سبز در میان مردم دارد.
اکنون بیش از سه سال از حصر رهبران جنبش سبز می گذرد و علی رغم فشارهای بسیاری که از جانب حکومت بر آنها روا شده است، رهبران جنبش سبز همچنان مقاوم هستند.
در روز ۹ دیماه ۱۳۸۸ هوادران حکومت با تبلیغات فراوان، تظاهراتی علیه جنبش سبز برپا داشتند. در ادبیات رسمی حکومت به این تظاهرات “حماسه ۹ دی” اطلاق می شود. این تظاهرات سه روز پس از تظاهرات گسترده عاشورای خونین ۸۸ رخ داد که در آن ۳۷ تن توسط نیروهای نظامی و امنیتی به شهادت رسیدند. یکیاز این شهدا سید علی حبیبی موسوی خواهر زاده میرحسین موسوی بود و دو تن نیز توسط خودروهای نیروی انتظامی و به عمد زیر گرفته شدند. از آن جمله شبنم سهرابی ۳۴ سله. احمد رضا رادان فرمانده انتظامی تهران علت حادثه را “تصادف” اعلام کرد اما زمانی که فیلم هایی در اینترنت منتشر شد که نشان از کشتار مردم توسط خودروهای انتظامی میداد، اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که خودروهای نیروی انتظامی توسط تظاهرات کنندگان به سرقت رفتند و تظاهرات کنندگان عامل این فاحعه بوده اند.

سخنران مراسم راهپیمایی دولتی ۹ دی، علم الهدی امام جمعه مشهد بود که طی سخنانی که به طور زنده از صدا و سیما پخش می شد، مخالفان ولایت فقیه را “مشتی بزغاله و گوساله” خواند.
حمید بقایی از چهره های نزدیک به محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی بعدها طی سخنانی به دولتی بودن این تظاهرات اشاره کرد و گفت :”در همین ماجرای ۹ دی ما خودمان گروه راهپیمایی راه انداخته بودیم خودم هم صف اول بودم همه کارمندان هم امدند… حالا ما جار بزنیم که این کارها را کرده‌ایم؟ ما این کارها را برای کس دیگری می‌کنیم”

هیچ نظری موجود نیست: