نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آبان ۱۳, دوشنبه

شیرکو معارفی، زندانی سیاسی کُرد اعدام شد


شیرکو معارفی، زندانی سیاسی کُرد اعدام شدآژانس کُردپا: در ادامەی جریان اعدام زندانیان سیاسی کُرد محکوم به اعدام، شیرکو معارفی در زندان مرکزی سقز اعدام شد.
یک منبع مطلع ضمن تائید این خبر به آژانس خبررسانی کُردپا اعلام کرد: "صبح امروز دوشنبه سیزدهم آبان‌ماه سال ١٣٩٢، شیرکو معارفی، زندانی سیاسی کُرد در سالن ملاقات داخل زندان سقز اعدام شد.

خلیل بهرامیان، وکیل مدافع این زندانی سیاسی کرد در تماسی تلفنی به خبرنگار کُردپا گفت: "من تاکنون از این خبر مطلع نشدەام و نمی‌توانم این خبر را تائید کنم."

وکیل مدافع شیرکو معارفی در ادامه گفت: "پیشتر ما برای وی درخواست "بخشش" نمودە بودیم اما این درخواست از سوی دیوان عالی کشور مورد تائید قرار نگرفتە بود."

شیرکو معارفی، در تاریخ ٩ مرداد ماه سال ١٣٨٧ بازداشت و سپس به اتهام "همکاری با یکی از احزاب کرد اپوزسیون حکومت اسلامی ایران" از سوی شعبه یک دادگاه انقلاب سقز به اعدام محکوم شد.

حکم اعدام این زندانی سیاسی در دادگاه تجدیدنظر و دیوان عالی کشور تائید شدە بود و علی‌رغم تلاش خلیل بهرامیان و احمد سعیدشیخی، دو وکیل‌مدافع وی، پس از سپری نمودن ٥ 

هیچ نظری موجود نیست: