نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مهر ۲۱, یکشنبه

«باید اعتراف کنیم که ما دیگر آن مردم نیستیم.


چيزي نداریم که بشود با آن در مقابل آمريکا گردن کلفت کرد و فرياد زد





روز دوشنبه (۱۵ مهر-۷ اکتبر) از روزنامه صبح ایران ( خراسان ) یادداشتی انتقادی  از محمدرضا زائری‌ یک روحانی اصول‌گرای حامی حکومت ایران منتشر شد.
 در این یادداشت زائری عنوان کرده است : «باید اعتراف کنیم که ما دیگر آن مردم نیستیم. فریاد را کسی می‌تواند بزند که گرفتار شکمش نباشد، فریاد را کسی می‌تواند بزند که دستش پاک باشد، فریاد را کسی می‌تواند بزند که پایش جایی گیر نباشد.»، نوشته است: «با این اوضاع باید هم با آمریکا رفیق شد و بر سر میز مذاکره نشست… مساله خیلی به سیاست بین‌الملل ربطی ندارد، ماجرا خودمانی‌تر از این حرف‌هاست.
فرياد قدرتمند مرگ بر آمريکا مال وقتي بود که تيتر روزنامه هايمان خبر شهادت رزمنده‌هايمان باشد نه خبر اختلاس هاي ميلياردي و ناپديد شدن اسناد تحقيق سازمان تامين اجتماعي و گم شدن هداياي موزه رياست جمهوري و ارقام عجيب و غريب تر از سوء استفاده هاي رنگارنگ. فرياد قدرتمند مرگ بر آمريکا مال وقتي بود که مي توانستيم مثل يک خانواده با هر چه داريم سر يک سفره بنشينيم ، نه حالا که براي جمع آوري غنايم سفره هاي يکديگر را خالي مي کنيم . مال وقتي بود که رياست را فرصت خدمت و با رسنگين مسئوليت مي دانستيم نه حالا که براي رسيدن به يک ميز حاضريم صندلي را از زير پاي هم بکشيم . مسأله فقط ديپلماسي و سياست اين رئيس جمهوري يا آن حزب سياسي نيست . ما همه عوض شده ايم ، نه نماينده مجلس ما آن نماينده است و نه رئيس اداره مان آن رئيس اداره . نه تبليغات انتخاباتي و کار سياسي مان و نه روابط اقتصادي و اجتماعي مان هيچکدام چيزي نيست که بشود با آن در مقابل آمريکا گردن کلفت کرد و فرياد زد . وتواند دروغ بگويد ، نمي تواند با فساد و دزدي مماشات کند ، نمي تواند با آرمانهايش شوخي کند ، نمي تواند دستش آلوده باشد و شکمش از حرام پر شود ، حالا که اوضاعمان اين است طبيعي است نتوانيم خيلي فرياد بزنيم ! مساله خيلي به سياست بين الملل ربطي ندارد ، ماجرا خودماني تر از اين حرف‌هاست.

هیچ نظری موجود نیست: