نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مرداد ۱۰, پنجشنبه



ديروز و امروز دوبي
دوبی که امروزه به شهر آسمانخراش ها، دارای مراکز خريد بزرگ، آپارتمان های فراوان، جزیره های مصنوعی و ماشين های رنگارنگ و در حال حاضر هم بعنوان یکی از بهترین شهرهای مشهور جهان برای زندگی شهرت يافته است در ۷۰ سال پيش تنها يک روستا بود ! روستایی کم رونق و تنها با پنج هزار نفر جمعيت ...





























در واقع، دبی در سال ١٩٣٠ با جمعیتی در حدود بیست هزار نفر که حدود یک چهارم آن را خارجیان که غالبا ایرانی و مابقی از کویت، بحرین و هند بودند شکل گرفت و می توان گفت در طی بیست و پنج سال گذشته و با تلاش شیخ راشد بن سعید آل مکتوم به صورت پیشرفته کشوری به نام دبی شکل گرفت. در طی این سالیان دبی به صورت یک مرکز داد و ستد برای ایران و هند و اینک به صورت پل ارتباطی داد و ستد در میان آفریقا و آسیای شرقی میانه در آمده است بطوریکه در سالهای جاری دبی به یک مکان مطمئن برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.
















دوبی از بهترین شهرهای مشهور جهان برای زندگی انتخاب شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه خبری آتی نیوز، براساس جدیدترین گزارش رفاه در سال 2012 که توسط مشاورین املاک نایت فرانک لندن و سیتی بانک ارائه شده است، لندن درصدر لیست بهترین شهرهای جهان برای زندگی قرار گرفته است. همچنین در میان این شهرها نام دوبی نیز به چشم می خورد. دوبی تنها شهر خاورمیانه است که نامش در میان بهترین شهرهای جهان از لحاظ کیفیت زندگی قرار گرفته است.


























در این لیست دوبی توانسته است رتبه دهم را برای کیفیت زندگی در میان مشهورترین شهرهای جهان از آن خود کند. نام دوبی درحالی در این لیست آورده شده است که در این فهرست تنها نام لوکس ترین شهرهای جهان به چشم می خورد.

لندن، سنگاپور، نیویورک، سیدنی و هنگ کنگ برترین شهرهای جهان هستند که بالاترین کفیت زندگی را دارا هستند. در این فهرست نام دوبی بعد از شهرهای پاریس، ونکوور و میامی آورده شده است.

































هیچ نظری موجود نیست: